سلام عزیزم ، متشکرم از پاسخ شما
زندگي مشترک نياز به تدبير عاقلانه, دانش، آگاهی و بصيرت , خرد ورزی و دور انديشی داره.
شما برای حل مسایلی که فکر میکنی گفتن اونها لازم هست در درجه ی اول ارتباط عاطفی خودتون رو بیش از پیش یعنی مثل زمانی که فرمودین عاشقانه ازدواج کردین تقویت کنین. این ارتباط باید در فضایی صمیمانه برقرار بشه تا طرف مقایل بتونه خیلی راحت با شما صحبت کنه و شما هم خیلی راحت حرف های خودتونو انتقال بدین.
ما میتونیم در محیط خانه انتقال دهنده ی رفتارها و گفتارهای مناسب و ... باشیم. چقدر در روز با معنویات و مسایل مذهبی سرکار دارین؟ اینو تقویت کنین تا زندگی شما متأثر از مسایل معنوی باشه و اطلاعات در این حوزه رفته رفته بالا بره. هر چقدر افراد درگیر مسایل معنوی بشن به روابطشون با دیگران و حتی زندگی شخصی با دید متفاوت تری نگاه میکنن و حدود رو میسنجن.
نکته ی آخر من این هست بجای بحث کردن، یا مثلا اینکه با محل کارشون تماس گرفتین شیوه رو تغییر بدین و اتفاقا برای شغلشون و زحماتشون احترام قائل بشین .از ایشون بعنوان یک همسر تقدیر کنین و درحقیقت بستر سازی کنین برای اینکه راحت تر حرف های خودتون رو انتقال بدین و ارتباط مناسب بگیرین.
در همین خلال حساسیت های خودتونو کاهش بدین و اون خانم و رفتارش رو برجسته نکنین. قطعا مردی که ناراحت میشه زنش سیگار بکشه به اون خانم همکارش دید خوبی نداره و فقط بدلیل احترام و رفع خستگی کنارشون میاسته.
شک نکنین ملاک ایشون ارزشمند بوده که امروز شما همسرشونی و شما ویژگی های خوب زیادی داشتی که همسرت ترغیب به ازدواج باهاتون شده و خواسته باقی عمرشرو در کنارتون باشه.
من قبلا هم عرض کردم این ویژگی های خوب رو دامن بزنین و به ارزشهای خودتون بیش از پیش اضافه کنین.
زنی خلاق، شاد و موفق باشین. بغیر از کار یک هنرمند و ورزشکار خوب باشین.
محیط خانه باید جایی برای دریافت آرامش بشه ، جایی برای دریافت احساسات خوب ... اگر کسی در این محیط خستگی و ناراحتیش بیش از محل کار باشه نمیتونه ارتباط بگیره، عاطفه جاری نمیشه و ناخوداآگاه به سمت دیگران کشیده میشه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)