
نوشته اصلی توسط
سالم96
با سلام...من هم چندان اشنا به فنون زندگی نیستم ولی با توجه به اینکه از جنس مردا هستم توجه شما رو به چندتا نکته جلب میکنم؟:
1-در مورد حس تحریک پذیری زوجین معمولا سن و سال تاثیر گذار هست
2-طبقه اجتماعی کاری و منزلت اجتماعی و میزان تحصیلات و زمینه تحصیلات در نوع رفتارها موثر هست
3-فنون برخورد والدین زوج باهم دیگه پیش فرضهای رفتاری رو در نهاد زوجین تعریف میکنه
4-فرد دخانیاتی تحریک پذیری بیشتری داره
5-نحوه ایجاد ارتباط اولیه در میزان اعتماد زوجین به هم موثره
6-غالب انسانها به اینکه باصدای بلند مورد خطاب قرار بگیرن حساس هستن
7-غالبا انسانهایی که از نظر کلامی دایره لغات وسیعی ندارند با صدای بلند اون بعد رو پوشش میدن
8-افرادی که مهارتهای ارتباطی رو تجربه نکرده اند در دوران رشد،ابداعات دور از ذهن در ابراز احساسات دارند
9-مردان عمده احساساتشون رو با دست انتقال میدن
10-با هر سطح اجتماعی،وضعیت فرهنگی،سن وسال زوجین:کلماتی که همسر شما راجع به احساساتش و بینشهاش نسبت به شما و زندگی اش بکار میبره،تندی و دریدگی داره که معمولا در مرحله عقد معقول نیست که استفاده بشه!!!برای من سوال شد چرا ازین سبک کلامی استفاده میشه...ایا به اینجا رسیدن..ایا اینطور ادبیاتی دارن..ایا شما طوری برخورد کردین که ایشون فهمیدن با شما باید اینطور حرف بزنن!!
11-مسئله شراکت یک موضوع کاملا خط کشی شده است..هرگونه تساهل و تسامح و بی برنامگی و بدون حساب و کتاب بودن وتعارفی بودت به شکست صد در صد شراکت منجر خواهد شد و همسر وبرادر وپدر و مادر هم نمیشناسد.
12-رابطه زوجین صمیمیتی تعریف شده دارد ... نه از جنس همکار نه از جنس دوست و نه وابسته خونی....چون رابطه اولیه از همکار بعد دوستی و بعد ازدواج تعریف شده و احتمالا بعدا هم بر همون اساس ادامه پیدا کرده قطعا خطایی بوده که وقتی زیر یک سقف زندگی بکنید انفجارش رو حس خواهید کرد....برای زنها مو مردها مجزا کردن این سه ناحیه (همکار-دوست-همسر) خیلی سخت هست...واقعا چه توانایی دارین شما
13-یک مرد ارتباط تعریف شده همسرش با یک مرد غریبه را(یشکل همکار) حتما با ارتباطش با یک زن غریبه (بشکل همکار) پاسخ خواهد داد،و در این زمینه نسبت به کنترل شدن واکنش نشان خواهد داد...
14-گاهی اوقات مردها برای نوع نگاهی که دارن میگن همسرم سرکار نره...اگر از نوعی باشه که من میشناسم بعد از چند مدت با شروع بکار مجدد خانم موافقت میکنه.
بهرصورت بنظر تا معماری زندگیتون به سقف نرسیده راجع به بعضی مسائل طرح بازسازی بگذارین....موفق باشین
علاقه مندی ها (Bookmarks)