به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 خرداد 97 [ 01:03]
    تاریخ عضویت
    1396-12-21
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام...من هم چندان اشنا به فنون زندگی نیستم ولی با توجه به اینکه از جنس مردا هستم توجه شما رو به چندتا نکته جلب میکنم؟:
    1-در مورد حس تحریک پذیری زوجین معمولا سن و سال تاثیر گذار هست
    2-طبقه اجتماعی کاری و منزلت اجتماعی و میزان تحصیلات و زمینه تحصیلات در نوع رفتارها موثر هست
    3-فنون برخورد والدین زوج باهم دیگه پیش فرضهای رفتاری رو در نهاد زوجین تعریف میکنه
    4-فرد دخانیاتی تحریک پذیری بیشتری داره
    5-نحوه ایجاد ارتباط اولیه در میزان اعتماد زوجین به هم موثره
    6-غالب انسانها به اینکه باصدای بلند مورد خطاب قرار بگیرن حساس هستن
    7-غالبا انسانهایی که از نظر کلامی دایره لغات وسیعی ندارند با صدای بلند اون بعد رو پوشش میدن
    8-افرادی که مهارتهای ارتباطی رو تجربه نکرده اند در دوران رشد،ابداعات دور از ذهن در ابراز احساسات دارند
    9-مردان عمده احساساتشون رو با دست انتقال میدن
    10-با هر سطح اجتماعی،وضعیت فرهنگی،سن وسال زوجین:کلماتی که همسر شما راجع به احساساتش و بینشهاش نسبت به شما و زندگی اش بکار میبره،تندی و دریدگی داره که معمولا در مرحله عقد معقول نیست که استفاده بشه!!!برای من سوال شد چرا ازین سبک کلامی استفاده میشه...ایا به اینجا رسیدن..ایا اینطور ادبیاتی دارن..ایا شما طوری برخورد کردین که ایشون فهمیدن با شما باید اینطور حرف بزنن!!
    11-مسئله شراکت یک موضوع کاملا خط کشی شده است..هرگونه تساهل و تسامح و بی برنامگی و بدون حساب و کتاب بودن وتعارفی بودت به شکست صد در صد شراکت منجر خواهد شد و همسر وبرادر وپدر و مادر هم نمیشناسد.
    12-رابطه زوجین صمیمیتی تعریف شده دارد ... نه از جنس همکار نه از جنس دوست و نه وابسته خونی....چون رابطه اولیه از همکار بعد دوستی و بعد ازدواج تعریف شده و احتمالا بعدا هم بر همون اساس ادامه پیدا کرده قطعا خطایی بوده که وقتی زیر یک سقف زندگی بکنید انفجارش رو حس خواهید کرد....برای زنها مو مردها مجزا کردن این سه ناحیه (همکار-دوست-همسر) خیلی سخت هست...واقعا چه توانایی دارین شما
    13-یک مرد ارتباط تعریف شده همسرش با یک مرد غریبه را(یشکل همکار) حتما با ارتباطش با یک زن غریبه (بشکل همکار) پاسخ خواهد داد،و در این زمینه نسبت به کنترل شدن واکنش نشان خواهد داد...
    14-گاهی اوقات مردها برای نوع نگاهی که دارن میگن همسرم سرکار نره...اگر از نوعی باشه که من میشناسم بعد از چند مدت با شروع بکار مجدد خانم موافقت میکنه.
    بهرصورت بنظر تا معماری زندگیتون به سقف نرسیده راجع به بعضی مسائل طرح بازسازی بگذارین....موفق باشین

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 خرداد 97 [ 11:33]
    تاریخ عضویت
    1397-2-10
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    141
    سطح
    2
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سالم96 نمایش پست ها
    با سلام...من هم چندان اشنا به فنون زندگی نیستم ولی با توجه به اینکه از جنس مردا هستم توجه شما رو به چندتا نکته جلب میکنم؟:
    1-در مورد حس تحریک پذیری زوجین معمولا سن و سال تاثیر گذار هست
    2-طبقه اجتماعی کاری و منزلت اجتماعی و میزان تحصیلات و زمینه تحصیلات در نوع رفتارها موثر هست
    3-فنون برخورد والدین زوج باهم دیگه پیش فرضهای رفتاری رو در نهاد زوجین تعریف میکنه
    4-فرد دخانیاتی تحریک پذیری بیشتری داره
    5-نحوه ایجاد ارتباط اولیه در میزان اعتماد زوجین به هم موثره
    6-غالب انسانها به اینکه باصدای بلند مورد خطاب قرار بگیرن حساس هستن
    7-غالبا انسانهایی که از نظر کلامی دایره لغات وسیعی ندارند با صدای بلند اون بعد رو پوشش میدن
    8-افرادی که مهارتهای ارتباطی رو تجربه نکرده اند در دوران رشد،ابداعات دور از ذهن در ابراز احساسات دارند
    9-مردان عمده احساساتشون رو با دست انتقال میدن
    10-با هر سطح اجتماعی،وضعیت فرهنگی،سن وسال زوجین:کلماتی که همسر شما راجع به احساساتش و بینشهاش نسبت به شما و زندگی اش بکار میبره،تندی و دریدگی داره که معمولا در مرحله عقد معقول نیست که استفاده بشه!!!برای من سوال شد چرا ازین سبک کلامی استفاده میشه...ایا به اینجا رسیدن..ایا اینطور ادبیاتی دارن..ایا شما طوری برخورد کردین که ایشون فهمیدن با شما باید اینطور حرف بزنن!!
    11-مسئله شراکت یک موضوع کاملا خط کشی شده است..هرگونه تساهل و تسامح و بی برنامگی و بدون حساب و کتاب بودن وتعارفی بودت به شکست صد در صد شراکت منجر خواهد شد و همسر وبرادر وپدر و مادر هم نمیشناسد.
    12-رابطه زوجین صمیمیتی تعریف شده دارد ... نه از جنس همکار نه از جنس دوست و نه وابسته خونی....چون رابطه اولیه از همکار بعد دوستی و بعد ازدواج تعریف شده و احتمالا بعدا هم بر همون اساس ادامه پیدا کرده قطعا خطایی بوده که وقتی زیر یک سقف زندگی بکنید انفجارش رو حس خواهید کرد....برای زنها مو مردها مجزا کردن این سه ناحیه (همکار-دوست-همسر) خیلی سخت هست...واقعا چه توانایی دارین شما
    13-یک مرد ارتباط تعریف شده همسرش با یک مرد غریبه را(یشکل همکار) حتما با ارتباطش با یک زن غریبه (بشکل همکار) پاسخ خواهد داد،و در این زمینه نسبت به کنترل شدن واکنش نشان خواهد داد...
    14-گاهی اوقات مردها برای نوع نگاهی که دارن میگن همسرم سرکار نره...اگر از نوعی باشه که من میشناسم بعد از چند مدت با شروع بکار مجدد خانم موافقت میکنه.
    بهرصورت بنظر تا معماری زندگیتون به سقف نرسیده راجع به بعضی مسائل طرح بازسازی بگذارین....موفق باشین
    سلام
    ما همسن هستیم ۲۸ ساله و هر دو مهندس عمران هستیم. شغل ما یکی هست .
    مورد ۱۰ رو میشه بیشتر واسم توضیح بدید؟ چه کلماتی باید به کار ببرند؟
    نوع نگاهی که میشناسید و همسرم گفتن بعد ازدواج سرکار نرم چه نوع نگاهیه؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.