سلام آقا امین
سال نو مبارک
ان شالله سال پر برکتی داشته باشیم
آقا امین یه آشنایی را می شناسم که رفته آلمان ،،،
ایشون متاهل هم هست ،،،
قبلا تو یه شرکت تو ایران کار می کرد،،،بعد از یه خورده پس اندازه ،،و یه مقداری یاد گرفتن زبان آلمانی ،،،رفت آلمان ،،،
به خانمش گفت من میرم آلمان کار را درست کنم ،تو هم می یارم ،، :)
دولت آلمان گفت 6 ماه فرصت داری کار پیدا کنی،،،
ایشون بعد از 2 ماه تو آلمان تو شرکت زیمنس کار پیدا کرده ( مهندسه برق ِ )
( البته نمی دونم تو شرکت زیمنس چه پستی داره- البته باز اشکال نداره ،،، آدم از یه پست پایین هم شروع کنه می تونه بعد یه مدت خودش را رشد بده - مهم حاصل خیزی زمینه با توجه به تخصص و خدمتی که می کنه )
پول آنچنانی هم نداشت ،،زبان آلمانی را هم داره خودش را توسعه میده
می خوام بگم شخص بالا متاهل بود ،،،ولی به هدفش ایمان داشت و سختی های اون را قبول کرد،،
الان خیلی وقته خانمش را ندیده و داره خودش را تو کار محکم تر میکنه که چند وقته دیگه خانمش را ببره ،،
مهم هدف شماست ! و اینکه چقدر باور دارید به اهدافتان ،،
اگر هدف خارج رفتن جزء هدف های اصلیت هست ، و از طرفی اگه خواستی تو ایران ازدواج کنی ،،، حتما این مسئله را محکم کن و در این زمینه گفتگو داشته باش ( خواستگاری رفتی )
بعضی موقع ها آدم با شخصی آشنا میشه ،،یا یه مطلبی می خونه ،،، مسیر زندگیش عوض میشه
مثلا امکان داره شما تو همین ایران ازدواج کنید ،،،و مسیرتون و اهدافتون عوض بشه ،،
یا مثلا بری خارج یه مسیری دیگه را بری ،،
از طرفی خانواده هم مهم هست ،،
بعضی آدم ها خب نمی تونند فقط به فکر خودشون باشند ،،و به فکر دیگران هم هستند،،
بالاخره باید شرایط خانواده ات را بررسی بکنی .
سعی کن یه کاغذ برداری و شرایط مثبت و منفی این هدف را بنویسی،،
هر کدام که سنگینی کرد به اون سمت برو
هر شخص با توجه به باورهایش این سبک و سنگینی را می کنه،،!
ان شالله هر چی خیره برات اتفاق بیافته![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)