به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام آقا امین، عید شما مبارک

    خودتون اشاره کردین، باقیش تأکید هست.

    مهاجرت مسئله ی مهمیه و شما بهش واقفین . هم از نظر روانی و هم ازدواج و اشتغال باید آمادگیشو داشته باشین.

    بعضی خانومها که خواستگار دارن، خیلی خوشحال میشن بفهمن همسر آیندشون قصد مهاجرت داره و حتی ممکنه بخاطر مهاجرت این تأثیر رو در بله گرفتن بصورت کاملا مشهود حس کنین. بعضی ها هم هستن که مثل شما بهش فکر میکنن و گاهی ماندن در اینجا رو بهترین انتخاب میدونن.
    شما درست میفرمایین گاهی برای زندگی بهتر و تجربه ی شرایط متفاوت باید رفت. خیلی از مردم بخاطر اینکه در جایگاهی که باید باشن ، نیستن.... مهاجرت کردن .

    اگر تصمیم قاطعی دارین و میدونین آیندتون بسته به تغییر مکان هست درنگ نکنین ! که فرصت امروز رو فردا ندارین. زمانی یکی از دوستان ما به آمریکا مهاجرت کرد و الان در یکی از ایالت ها زندگی میکنه .. دقیقا مدتی بعد که رئیس جمهورها تغییر کردن و یکسری قوانین هم پشتش تغییر کرد دیگه کسی راحت نمیتونست اینکارو انجام بده تا همین الان.

    ازدواج با فردی ایرانی در اونجا برای شما بهتر هست، چرا که شما با کسی ازدواج میکنین که در اون شرایط زندگی کرده و باهاش کنار اومده. اون حتی میتونه در اونجا به شما کمک کنه و باید و نبایدهای بیشتری رو براتون شرح بده.

    اما اگر با کسی اینجا ازدواج کنین و برین علاوه بر خودتون ایشون هم دلتنگی براش پیش میاد و زمان زیادی میطلبه تا خودشو با شرایط وفق بده.‌ همیشه مسئله ی دیدار و غربت هست.

    برای دلتنگی خودتون از جانب والدین و خانواده و شرایطی که بطور طبیعی اینجا براتون لذت بخش تر هست هم باید عرض کنم که بشینین و بسنجین. ببینین کدام خواسته سنگین تر هست و کفه ترازو رو پایین تر میبره ...

    یه وقتایی آدمهایی پیدا میشن که تو دوره ی دانشجویی چهار سال، شش سال از خانواده دور بودن، یه عده هم هستن که نشد برن و تو شهر خودشون با زحمت قبول شدن چون دوری رو نمیتونستن تحمل کنن. باید دید از کدام دسته هستین.

    باید دید اینجا تفریحتون چیه... آیا تفریح معمولی هست یا نه تفریح حسابیه.. مثلا مهمونی های زیاد، طبیعت گردی با خانواده و ...
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد


    ویرایش توسط sahar.66 : چهارشنبه 01 فروردین 97 در ساعت 09:18

  2. 4 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 01 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 01 فروردین 97), tavalode arezoo (چهارشنبه 01 فروردین 97), باغبان (جمعه 03 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.