این دفعه به جا هیزم کمی گازوءیل هم آوردم.
تمنا جان ما که نفهمیدیم چپ می ری راست می ری می گی دوست داشتم یا مامایی می خوندم یا پرستاری بعدم یه خانم سون جان گفتی از کاری که خوشت نمی یاد درس خوندنه ؟
- آخرش نفهمیدیم درس خوندنو دوست داری یا دوست نداری؟ حالا از این جالب تر رفتی روانشناسی !!! نه مامایی نه پرستاری ؟!!! اگه مثلا از اهدافت مهندس شدن بود احتمالا سر از دانشگاه هنر در می آوردی؟!!![]()
- تو شهر شما تو قرمه سبزی فلفل قرمز نمی ریزند؟ یادمه گفته بودی توی آشپزی خیلی استعداد داری؟آفرین به این همه استعداد.
- تمنا می دونی من فکر می کنم بیشتر از همه بابات خیلی دوستت داره و همیشه نگران تو بوده نظر خودت چیه؟
- چرا حاضر نیستی تحت هیچ شرایطی از همدردی فاصله بگیری؟
- چرا تا غضو می شی می ری انجمن آزاد شارژ می کنی؟ اونور خبریه ؟ تا به حال مدیر پول هایی که به ازای نام های کاربری مختلف برای شارژ پرذاخت کردی وبعد از اون باند شدی رو بهت برگردونده؟
در مورد خودت موارد زیر رو بررسی کن و خودت رو نقد کن:
- فاجعه سازی
- پشتکار
- بخشندگی
- طهارت زبان
بر می گردم .
حتما.
۰







آفرین به این همه استعداد.

علاقه مندی ها (Bookmarks)