به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 32 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 314
  1. #101
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام خانم صبا . حالتون خوبه ؟

    اجازه هست منم چند تا سوال بپرسم ؟

    ۱ ـ خانم صبا رویاهایش را چگونه می سازد ؟

    ۲ ـ تصویر عاشقانه هایتان چگونه است ؟

    ۳ ـ آسمون رو به چه رنگی میبینین ؟

    ۴ ـ خدا رو چگونه لمس میکنین ؟

    ۵ ـ مهم ترین باور زندگیتون چیه ؟

    ۶ ـ موسیقی احساستون رو چگونه به گوش اطرافیانتون می رسانید ؟

    ۷ ـ عمق دریا را رو با چه متر و معیاری اندازه میگیرین ؟

    ۸ ـ دوس دارین لذت عشق رو با چه کسی شریک بشین ؟

    ۹ ـ ساحل آرامش کجاست ؟

    ۱۰ ـ تا حالا واسه کسی شمشیر از رو بستین؟

    ۱۱ ـ تا حالا از پشت به کسی خنجر زدین ؟

    ۱۲ ـ شده اینقدر از دست کسی کفری بشین که بخواهین سر به تنش نباشه ؟

    ۱۳ ـ به نظرتون خدا چه شکلیه ؟

    ۱۴ ـ انگیزه شما واسه ادامه این زندگی چیست ؟

    ۱۵ـ دوست داشتین دست به سنگ بزنین طلا بشه ؟

    ۱۶ ـ تا حالا شده جا نماز آب بکشین ؟

    ۱۷ ـ یک یادگاری زیبا روی دیوار همدردی بنویسین.

    حواسم نبود یه دفعه دیدم ۱۷ تا سوال پرسیدم .شما به بزرگواری خودتون ببخشین. لطفا پاسخ کامل بدین . خدایی نکرده با بله و خیر و پاسخ یک کلمه ای ، سر و ته قضییه رو هم نیارین که ناراحت میشم.

    ممنون

  2. 6 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (سه شنبه 08 اسفند 96), گیسو کمند (سه شنبه 08 اسفند 96), باغبان (سه شنبه 08 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (سه شنبه 08 اسفند 96)

  3. #102
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    4- اگر جواب سوال 2 مثبت هست، یک مثال از بررسی پیدایش یا تاریخچه بیشینه موضوعی که به اصل و نوع پیدایش وجودیت ات اش پرداختین بگید ( مثلا طریقه پیدایش گندم، کره زمین، مارمولک دفتر، انرژی هسته ای و .....)
    در جواب به این سوال باید بگم ما مارمولک دفتر نداریم، ولی دارکوب دفتر داریم جناب دارکوب از رسته انسان سانان بودند ولی به دلیل واکنش به محرک های محیطی (من تو یه محیط به شــــــــدت پرتنش کار میکنم) کم کم ویژگی های یک دارکوب هم درشون پدیدار شد؛ مثلا به دلیل نق زدن بسیار دهنشون کم کم به حالت منقار در اومد و بعد چون شدت نق زدن باید اینقدر زیاد می بود که می تونست اعصاب فولادی کلیه اطرافیان رو سوراخ می کرد تا بتونه بهش رسوخ کنه بنابراین این منقار هی قوی و قوی تر شد و الان دقیقا تیزی و استحکام منقار دارکوب رو داره! از اون طرف هم دست ها کم کم کاربری شون رو از دست داد و بجای دست ها پر و بال بوجود اومد! علتش هم این بود که جناب دارکوب به دلیل اینکه از رسته انسان سانان جهش یافته بود وقتایی که نوک می زدن به اعصاب بقیه انرژی گرمایی بالایی ایجاد می کردن که بال در آوردن و پر زدن کمک میکنه که از آتش سوزی جلوگیری بشه و ...

  4. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (سه شنبه 08 اسفند 96), گیسو کمند (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  5. #103
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    صبا بی ام دبلیو رو جدی گفتی یا شوخی ، لحن ات رو نفهمیدم ؟
    شما من رو تیلیاردر فرض کردی؛ بعد حالا یه BMW2018 میخوام بخرم میگی شوخی می کنی یا جدی میگی؟؟ نکنه توقع داشتی برم یه پراید مدل 85 بردارم 10 تومن. خب پول دارم دلم میخواد BMW داشته باشم. شوخیش کجا بود آخه


    یعنی چی خاله بدی نیستم!!! چی بازی میکنید ؟ خاله بازی ؟ براشون خونه میسازی ؟ قصه میگی ؟
    آواز میخونید ؟ براشون کارتون تهیه میکنی ؟ اشتباهاشونو میگی ؟ بیرون میبریشون ؟ براشون خوراکی میخری ؟
    هیچ کاری نمیکنی و میندازیشون توی یه اتاق و میگی همینجا واسه خودتون بازی کنید ؟

    ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووو.... ؟
    بستگی به سن اون نوگل خندان داره؛ اگه کودک زیر یکسال باشه، که باهاش حرف میزنم و دست و پاش رو تکون میدم و واسش شعر می خونم و شعر می سازم و دیگه جینگولک بازی های مناسب اون سن.

    بزرگتر باشه؛ براش شعر میخونم؛ کمکش میکنم تکرار کنه؛ اسباب بازی هم داشته باشه باهاش بازی میکنم. نداشته باشه یه مشت نخود و لوبیا میارم با یه سری ظرف؛ هی از تو این میریزیم تو این ؛ می ریزیم تو اون

    بزرگتر باشه؛ نقاشی می کشیم؛ حرف می زنیم؛ بازی اختراع می کنیم. قصه می سازیم و ...

    سواد هم داشته باشه، کلمه بازی و جمله بازی میکنیم. ازش میخوام چیزی که بلد هست رو به منم یاد بده، بخوام غذا درست کنم میارمش کمکم کنه و ...

    بالاخره که بابت همین نیازهات پول میدی ، حالا فرض کن قیمت پایه وسایل زیر یکسانه ( به این نکته دقت کن )
    یعنی همه وسایل قیمتشون از درجه 1 تا درجه 3 بین 100 تا 400 هزار تومانه

    1- عینک آفتابی
    2- کفش
    3- مانتو مناسب مجالس خاص
    4- کیف
    5- ساعت
    6 - شال و روسری
    7 - پاوربانک
    8- کرم ضدآفتاب یا آب رسان یا شستشوی روزانه یا هر چی که برای مراقبت پوستت همیشه استفاده میکنی
    9- دستبند یا انگشتر طلا

    حالا شما 1میلیون تومان پول داری یا اگه سخت بود 1.5 پول داری
    هیچ کدوم از وسایل بالا رو نداری
    به ترتیب انتخاب کن چی میخری ؟ و جلوش بنویس چقدر پول میدی
    1- عینک آفتابی چون چشمم به شدت به نور حساسه نهایتا 200 تومن
    2- کرم ضدآفتاب 100 تومن
    3-کفش نهایتا 200 تومن
    4- مانتو نهایتا 200 تومن
    5- پاوربانک 150 تومن
    6- کیف 150 تومن
    7- شال و روسری - 100 تومن
    8- ساعت - 400 تومن
    9- انگشتر و دستنبد هم نمی خرم

    چرا اون آدم نادانه ( از نظر شما ) ؟
    نادان در مقابل دانا هست، و البته کسی که تعصب و اصرار به ندانستن داره و اتفاقا خودش رو دانا می دونه. شما اسم این آدم رو چی میگذارین؟

    نپرسیدم که گوش میدی یا گوش نمیدی ، خواستیم معرفی بفرمایید

    چه ترانه یا ترانه هایی رو دوره ای ممکنه فایلاهاتو سرچ کنی که فقط همونو پیدا کنی گوش بدی و معرفیش کن
    تصنیف چه آتش ها همایون شجریان؛ آسمان عشق محمدرضا شجریان ؛ تا کی به تمنای وصال مختاباد ؛ هر که دلارام دید جمال الدین منبری ؛ رسوای زمانه با صدای هر کی !! ؛ خدا بهنام صفوی؛ علی مولائی شب طولانی؛ my heart will go on سلن دیون و ....


    من که نگفتم چی صدات میزنن یا لقب داشته باشی
    گفتم چی میگن ؛ .... حق با توعه صبا جان ، من بیشتر توضیح میدم

    وقتی خانواده از دستت تعجب میکنن یا ناراحت میشن (انتقاد ، نصیحت ، توصیه ، (مثل آقای امین که میشنیده : بهم بیشتر توجه کن) )
    یا ذوق زده میشن یا تحسین میکنن ( جمله عاطفی جمله هیجانی جمله تحسینی )
    مطالعات نشون داده در هر یک ازین شرایط جملات در یک گروهن
    میگن مال استرسه

  6. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (سه شنبه 08 اسفند 96), گیسو کمند (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  7. #104
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام فکور جان
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    سلام


    راستش من نه فرصت کردم پستهای صندلی داغ رو بخونم و نه پشت صحنه اش رو

    مرسی که افتخار دادی و شرکت کردی


    صبا جان اگر احیانا فرصت سوال پرسیدن تمام شده که سوالهای منو با پارتی بازی جواب بده اگر هم زمان تمام نشده که در قالب چهارچوب قانونی جواب بده

    1- حاضری زندگیت از دوباره شروع بشه؟یعنی تازه الان سال اول تولدت بود و ... چرا؟
    نه والا، ول کن شما هم حوصله داریا


    جوابت به سوال فوق هرچی که باشه کار ندارم جواب سوال بعدی رو درهر حال باید بدی
    2- اگر به گذشته برگردی مثلا به هفت سالگیت و ... ، به چه شکل زندگی می کنی آیا همین راهی که تا الان اومدی رو دوباره میری یا نه تغییرات جزیی داری یا اینکه بازنگری کلی داری؟
    من معتقدم با عقل 7 سالگیم درست ترین کار تو اون زمان رو انجام دادم
    ولی اگر منظورت این هست که با عقل و تجربه الانم دوباره 7 ساله بشم، بازم تو 7 سالگی همون کارا رو میکردم؛ یه بچه 7 ساله مگه چقدر اختیار داره آخه؛ ولی احتمالا کمتر گریه می کردم

    3- به نظرت قیمت دلار مثلا تا خردادماه چند میشه؟
    من شدیدا و عمیقا امیدوارم به 4000 تومن برگرده


    4- اگر جای رییس جمهور بودی با توجه به امکانات و محدودیتهای موجود چه سیاست اقتصادی رو در پیش می گرفتی؟
    سیاست اقتصادی خیلی کلان هست و جای شرح برنامه هام در این مجال نیست ولی چشمم روی دزدی ها نمی بستم حتی اگر به قیمت استعفا یا ترورم تموم می شد


    5- اشکالات من رو از دیدگاه خودت بگو؟
    جرات داری بگو
    نه بگو کاریت ندارم
    ایراد نیست، ولی به نظرم خیلی اتوکشیده هستین و زندگی تون هیجان خاصی نداره، همه چیز برنامه ریزی شده و طبق اصول هست؛ این اصلا بدنیست ولی احساس میکنم شاید در درازمدت کسل کننده باشه و بچه هاتون هم خیلی پاستوریزه بشن و با توجه به اینکه هردوشون پسر هستند بد نباشه هیجان بیشتری رو در کودکی تجربه کنند. البته می دونید که این حرفهای من هیچ پایه و اساسی نداره فقط حسی بوده که از نوشته های مختصر شما بهم منتقل شده

  8. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (سه شنبه 08 اسفند 96), فکور (یکشنبه 13 اسفند 96), گیسو کمند (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  9. #105
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام جناب سرشار

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    سلام خانم صبا . حالتون خوبه ؟

    شکر. خوبم

    اجازه هست منم چند تا سوال بپرسم ؟
    اختیار دارید

    ۱ ـ خانم صبا رویاهایش را چگونه می سازد ؟
    با تلاش و سخت کوشی

    ۲ ـ تصویر عاشقانه هایتان چگونه است ؟
    یه گل رز سرخ


    ۳ ـ آسمون رو به چه رنگی میبینین ؟
    به رنگ های مختلف؛ آبی ، موقع غروب نارنجی؛ زرد و قرمز، خاکستری و ...

    ۴ ـ خدا رو چگونه لمس میکنین ؟
    لمس نمیکنم

    ۵ ـ مهم ترین باور زندگیتون چیه ؟
    صداقت

    ۶ ـ موسیقی احساستون رو چگونه به گوش اطرافیانتون می رسانید ؟
    با لبخندم


    ۷ ـ عمق دریا را رو با چه متر و معیاری اندازه میگیرین ؟
    تا حالا اندازه نگرفتم


    ۸ ـ دوس دارین لذت عشق رو با چه کسی شریک بشین ؟
    با معشوقه ام که او هم عاشقم است


    ۹ ـ ساحل آرامش کجاست ؟
    در مغز و قلب ما


    ۱۰ ـ تا حالا واسه کسی شمشیر از رو بستین؟
    بلی

    ۱۱ ـ تا حالا از پشت به کسی خنجر زدین ؟
    خیر


    ۱۲ ـ شده اینقدر از دست کسی کفری بشین که بخواهین سر به تنش نباشه ؟
    بلی؛ تو مدینه فاصله مگه زندگی میکنم که کفری نشم؛ آخه؟



    ۱۳ ـ به نظرتون خدا چه شکلیه ؟
    تجسمی از شکل خدا ندارم؛ چون خدا یه موجود نیست

    ۱۴ ـ انگیزه شما واسه ادامه این زندگی چیست ؟
    اتمام ماموریتم در این دنیا

    ۱۵ـ دوست داشتین دست به سنگ بزنین طلا بشه ؟
    10 تا سنگ حدود یک کیلو کافیه، بعدش عادی بشم بی زحمت


    ۱۶ ـ تا حالا شده جا نماز آب بکشین ؟
    نه تا حالا جانماز نشستم؛ مامانم همیشه زحمتش رو میشکن


    ۱۷ ـ یک یادگاری زیبا روی دیوار همدردی بنویسین.
    از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

    یادگاری که در این گنبد دوار بماند


    حواسم نبود یه دفعه دیدم ۱۷ تا سوال پرسیدم .شما به بزرگواری خودتون ببخشین. لطفا پاسخ کامل بدین . خدایی نکرده با بله و خیر و پاسخ یک کلمه ای ، سر و ته قضییه رو هم نیارین که ناراحت میشم.

    ممنون
    سوالاتتون خیلی انتزاعی بود، اگر میخواستم مفصل تر جواب بدم لازم بود خودتون هم اینجا حضور داشته باشید و منظورتون رو شرح میدادین
    - - - Updated - - -

    دوستان گلم از همگی ممنونم که سعی خودتون رو کردید دمای صندلی داغ من رو بالا ببرید، استفاده کردم از حضور همه تون. چالش شیرینی بود


    امیدوارم که دل هاتون گرم گرم باشه

  10. 7 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (چهارشنبه 09 اسفند 96), گیسو کمند (چهارشنبه 09 اسفند 96), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), سرشار (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  11. #106
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    خیلی ممنون از خانم صبا گرامی ، استفاده بردیم دوست خوبم

    کل پاسخ هاتون یکطرف ؛ پست 103 سوال 2 و سوال آخرم یکطرف

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    از امروز تا پایان روز جمعه 11اسفند به مدت سه روز در خدمت خانم تمنای عشق هستیم


    تمنای عشق
    ...................

    مجری : خانم بی نهایت
    بی نهایت جان بشتابید که ببینیم سبک مناظره و مصاحبه و مذاکرات شما چگونه است
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : چهارشنبه 09 اسفند 96 در ساعت 10:42

  12. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (چهارشنبه 09 اسفند 96)

  13. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام تمنای عشق عزیز
    خوبی؟
    1.آخرین باری که خیلی خندیدی کی بود؟چرا؟
    2.به نظرخودت چه تغییراتی داشتی توی این یک سال؟
    3.مهمترین ارزش زندگیت؟
    4.دل کسی روشکستی؟اگه آره چطور؟بعدش ازدلش درآوردی؟
    5.چرااینقدرتصمیم های هیجانی میگیری؟به نظرخودت بایدچکارکنی؟
    6.یه بیت شعربگوکه خودت وزندگیت رووصف کنه؟
    7.چکارهایی میکنی که واسه پسرت مامان نمونه باشی؟روزی چندساعت ازوقتت روواسش میزاری؟
    8.آخرین خوابی که دیدی وتعبیرشد چی بود؟
    9.فک کن توی یه محیط خلا قرارداری ودسترسی به چیزی نداری چکارمیکنی؟
    10.به نطرت چقدرعمرمیکنی؟دلت میخوادچکارکنی تاهستی؟
    ممنونم
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  14. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), گیسو کمند (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  15. #108
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام بر دختر خوب همدردی تمنای عشق

    تمنای عشق، خوشحال تر میشم اگه پاسخ کامل و شفاف بدی
    البته در مورد سوالات شناسنامه ای میتونی و تا حدی باید قوانین رو رعایت کنی و پاسخ ندی .

    1 -
    جنگ درونی شما ?

    چه چیز پیروز شده یا باید پیروز شود ?
    ( مثال صرفه جویی و اسراف / خودنمایی و فروتنی / خواستگار معمولی و خواستگار متدین / جراتمندی و انفعال ووووو....)

    2 - خاطره ای از کودکی که هرگز فراموش نخواهید کرد ؟

    3 - در خانواده به شما می گویند ؟ .... ( جمله ای تکراری است در حوزه نقد / حیرت / تحسین / یا ....)

    4 - دوست صمیمی دارید ؟ ( دوست می تواند از خانواده باشد ! ) چند نفر ؟ چه چیز باعث این صمیمیت شده ؟

    در بحرانی که احتمالا برای شما رخ دهد شریک هستند ؟ چه میکنند ؟ شما چه می کنید ؟

    5 -
    تمنای عشق چه ویژگی هایی داشته که با خودشناسی ( یا هر روشی که بلده ) تعدیلشان کرده ؟

    6 - تمنای عشق 5 سال پیش خیلی .......................... بود که حالا ........................
    او اراده کرده است که ............................... اما .................................................. .
    نهایتا .................................................. .................................................. .......

    7 - مدرسه و نوجوانی ات چگونه گذشت ؟ در 3 سطر نه خیلی مختصر نه خیلی بلند بنویسید .


    8 - همدردی برای تمنای عشق یک ..................................... است ،
    و در حالت عادی که وظیفه خاصی ( مدیریت تاپیک و.. ) به عهده اش نباشد ،
    روزی /هفته ای ...................... سر میزند چون .................................... .


    9 - یک روز یک بچه ی خیییلی شلوغ اومد خونه تمنای عشق ، او دیوار های خانه را .............................
    او یک بچه ی .......................... بود ، تمنای عشق نسبت به او احساس ............................. داشت
    تمنای عشق اجازه داد ..................................... و نهایتا تمنای عشق .........................................

    10 - تمنای عشق چقدر تمرین میکنی که خوب یاد بگیری ؟ چرا ؟
    مثال بزن ؟

    ممنونم از حضورت .



    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  16. 3 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  17. #109
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام تمنای عشق عزیز
    خوبی؟

    سلام عزیزم. الحمدالله

    1.آخرین باری که خیلی خندیدی کی بود؟چرا؟

    دیروز ، تو دانشگاه ، از حرف ها و شوخی های استاد و دانش جویان


    2.به نظرخودت چه تغییراتی داشتی توی این یک سال؟

    فکر می کنم حساسیتم نسبت به خانواده و رفتارهاشون کمتر شده ، زودرنجیم کمتر شده ، مرثیه سراییم کمتر شده ، عصبانی بشم رفتارهای خسارت زا ندارم

    3.مهمترین ارزش زندگیت؟
    سلامتی خانواده ، آرامش ، آبرومندی ، رفتار بهنجار

    4.دل کسی روشکستی؟اگه آره چطور؟بعدش ازدلش درآوردی؟

    دل همسرم ، زیاد اذیتش کردم ، با سر و صدا و خسارت زدن به وسیله هاش گاهی هم خودش ،بعدشم بهش گفتم بابت آزارهایی که بهت دادم حلالم کن ، که ایشون هم فرمودند درکت می کنم و ازت کینه ای به دل ندارم

    5.چرااینقدرتصمیم های هیجانی میگیری؟به نظرخودت بایدچکارکنی؟

    به دلیل بی ثباتی احساسی ،نوع تربیتم ، شایدم ژنتیکی باشه چون اعضای خانواده م همه شون همین جوری ان من توشون خیلی خیلی بهترم .فعلا دارم یه کتاب های صوتی که مخصوص خودشناسی هست رو گوش می کنم اولیش هوش هیجانی هست
    فکر کنم باید هر وقت عصبانی یا ناراحت و خوشحال هستم سریع تصمیم نگیرم و حرف نزنم و رو کنترل احساسات بیشتر کار کنم


    6.یه بیت شعربگوکه خودت وزندگیت رووصف کنه؟

    هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد

    خداش در همه حال از بلا نگه دارد

    7.چکارهایی میکنی که واسه پسرت مامان نمونه باشی؟روزی چندساعت ازوقتت روواسش میزاری؟

    پسرم تقریبا نوجوانه .یاد گرفته دل کسیو نشکنه ، دل سوز و با گذشته و شوخ طبعه مثل ما به رهبری و ائمه ارادت داره براشون مداحی می کنه خب ما رو دیده یاد گرفته از همین بچه گی دوست داره بره سوریه مدافع حرم بشه...روزی چند ساعتو نمی دونم دقیق

    از نظر روانشناسی الگوی خوبی زیاد براش نیستم باز پسرم به من درس میده مامان حرص نخور و بی خیال باش سکوت کن

    8.آخرین خوابی که دیدی وتعبیرشد چی بود؟

    خواب دیدم کل فامیل خونه ی بابام جمع هستند که مدتی بعدش بابا همه ی فامیلو شام دعوت کرد

    9.فک کن توی یه محیط خلا قرارداری ودسترسی به چیزی نداری چکارمیکنی؟ دعا

    10.به نطرت چقدرعمرمیکنی؟دلت میخوادچکارکنی تاهستی؟

    نمی دونم والا شاید تا پنجاه.، دوست دارم از نظر روان شناسی خیلی اطلاعاتم بره بالا و پدر و مادرمو درمان کنم ، بچه های زیاد داشته باشم ، سفر زیارتی بیشتر برم ،
    ممنونم
    خواهش می کنم پاییزه جان تلافیتو در آوردی دیگه


  18. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), بی نهایت (چهارشنبه 09 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  19. #110
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام

    درب سئوالامو باز می کنم و می بندم،،، که بشم آروووم ،،
    ولی نترسید ،،،،،،،،ای بانوووووو،،،،





    1) با توجه به تیتراژ پایانی فیلم معراجی ها یه وصیت نوشتم ،،
    شما هم برای خودتون یه وصیت نامه بنوسید ( بر اساس وزن شعر تیتراژ معراجی ها ) :

    https://www.aparat.com/v/a1bij/%D8%A...8%A7%DA%A9_%29


    یه پلاک ،،،
    که بیرون زده از دِل باغ

    روی اون،،،
    اسمی از یه جوون.،،،


    یه پلاک،،
    از دل باغ،،،،


    یه گل رُز،،،
    فقط مونده از یه باغِبون جَوون.


    قاصدک،،،
    یه شاخه گل با یه عکس وصیت نامه ی باغِبون.








    .............................................



    2- کدام درب را انتخاب می کنید :


    - درب المجاهدین
    - درب المصلین( نماز گزاران)
    -درب الصائمین(روزه داران)
    -درب الصابرین(صبر کنندگان)
    -درب الشاکرین(شکر گزاران)
    -درب الذاکرین(یاد آوران خدا)
    -درب (حج کنندگان)
    -درب ثروت
    -درب علوم تمام هستی




    .....................................


    3 ) برید سایت زیر - آموزش نقاشی گذاشته ،،،
    بکشید ( با مداد ) - با موبایل عکس بگیرید ،،بذارید اینجا :






    http://www.wedrawanimals.com/pdftuto...h=11/yogi-bear



    ...................................


    متشکرم از وقتی که می گذارید .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 09 اسفند 96 در ساعت 19:23 دلیل: ویرایشی

  20. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)


 
صفحه 11 از 32 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.