به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 32 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 314
  1. #111
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    سلام بر دختر خوب همدردی تمنای عشق

    سلام ، خانم مدیر عزیز و با صلابت

    تمنای عشق، خوشحال تر میشم اگه پاسخ کامل و شفاف بدی
    البته در مورد سوالات شناسنامه ای میتونی و تا حدی باید قوانین رو رعایت کنی و پاسخ ندی .

    چشم

    1 -
    جنگ درونی شما ?

    گاهی وقت ها حس می کنم بعضی آدم ها از من بدشون میاد انقدر شدید میشه که منجر به افسردگیم میشه.اگر رفتاری از بقیه ببینم که نپسندم مدام ذهنم درگیر میشه که حتما رفتارم اشتباه و خام و بچه گانه بوده که چنین رفتاری با من داشتند بعدش میشینم به خودم بد و بیراه میگم

    چه چیز پیروز شده یا باید پیروز شود ?
    ( مثال صرفه جویی و اسراف / خودنمایی و فروتنی / خواستگار معمولی و خواستگار متدین / جراتمندی و انفعال ووووو....)

    گیسو جان دقیقا متوجه سؤالت نشدم ولی خب جواب میدم
    اینا باید پیروز بشند : فروتنی ،صرفه جویی ، خواستگار متدین ، جرأتمندی



    2 - خاطره ای از کودکی که هرگز فراموش نخواهید کرد ؟

    من و دوستم از مدرسه داشتیم می اومدیم به سمت خونه شکلات خریدم خواستم نصفش کنم که به دوستمم بدم شکلاتش خیلی کششی بود وقتی نصف شد حالتش مثل بستنی قیفی شد دیگه تا بیایم خونه غش رفتیم منو دوستم.(البته شما اونجا حضور نداشتید و ممکنه خنده دار نباشه براتون)

    3 - در خانواده به شما می گویند ؟ .... ( جمله ای تکراری است در حوزه نقد / حیرت / تحسین / یا ....)

    ولخرجی نکن ، رژیم بگیر ، به سلامتیت اهمیت بده ، انقدر ساده نباش گیج و خل و چل هم شاملش میشه

    4 - دوست صمیمی دارید ؟ ( دوست می تواند از خانواده باشد ! ) چند نفر ؟ چه چیز باعث این صمیمیت شده ؟

    خواهر دومی همسرم ، باهم خیلی راحتیم از همه نظر ، اخلاقی ، اعتقادی ...دلسوز و مهربانه
    دوست کم دارم...


    در بحرانی که احتمالا برای شما رخ دهد شریک هستند ؟ چه میکنند ؟ شما چه می کنید ؟

    فکر کنم بیشتر دعا کنند


    5 -
    تمنای عشق چه ویژگی هایی داشته که با خودشناسی ( یا هر روشی که بلده ) تعدیلشان کرده ؟

    ضعیف النفس بودن من ، با ذکر و دعا و ارتباط بیشتر با خدا و ائمه تا حدودی تعدیلش کردم هنوز خیلی کار دارم


    6 - تمنای عشق 5 سال پیش خیلی .......................... بود که حالا ........................
    او اراده کرده است که ............................... اما .................................................. .
    نهایتا .................................................. .................................................. .......

    تمنای عشق پنج سال پیش خیلی رفتارهای بدی نسبت به همسرش داشت و خیلی گستاخ و خشن بود که حالا پشیمان است و توبه کرده و از همسرش حلالیت طلبیده است او اراده کرده است که با مهربانی و عطوفت با همسرش رفتار کند و تمام اشتباهات گذشته اش را جبران کند و همه جوره چه مالی و چه عاطفی حامی همسرش باشد.اما اول از همه بیشتر باید تمرین کند و روی خودش کار کند تا وسط راه درجا نزند .نهایتا مطمینم تمنای عشق به اون چیزی که می خواهد می رسد و خدا به او فرزندان زیادی عطا می کند و به خوبی و خوشی با همسر و فرزندانش زندگی می کند


    7 - مدرسه و نوجوانی ات چگونه گذشت ؟ در 3 سطر نه خیلی مختصر نه خیلی بلند بنویسید .

    نوجوانی ام سخت بود منم با زود ازدواج کردن سخت ترش کردم البته برام تجربه شد شاید الآن تو این سن ازدواج می کردم این تجارب رو نداشتم اما خیلی اذیت شدم من تا دوم دبیرستان خونده بودم و ترک تحصیل کردم بعد از این که پسرم به دنیا اومد دوباره رفتم دنبال درس و دیپلمم رو گرفتم


    8 - همدردی برای تمنای عشق یک ..................................... است ،
    و در حالت عادی که وظیفه خاصی ( مدیریت تاپیک و.. ) به عهده اش نباشد ،
    روزی /هفته ای ...................... سر میزند چون .................................... .

    همدردی برای تمنای عشق سرای آرامش است ، هر روز سر می زند ، چون به اینجا دلبستگی دارد و برای یادگیری و سرگرمی هم به اینجا تشریف می آورد

    9 - یک روز یک بچه ی خیییلی شلوغ اومد خونه تمنای عشق ، او دیوار های خانه را .............................
    او یک بچه ی .......................... بود ، تمنای عشق نسبت به او احساس ............................. داشت
    تمنای عشق اجازه داد ..................................... و نهایتا تمنای عشق .........................................

    یک روز بچه خیلی شلوغ اومد خونه تمنای عشق او دیوارهای خانه را که نقاشی زیبایی بر روی آن کشیده بود با لذت تماشا می کرد او یک بچه ی بسیار شاداب و زیبا و مهربان بود تمنای عشق به او احساس علاقه و دلبستگی داشت تمنای عشق اجازه داد که این بچه با اسباب بازی های پسرش بازی کند و با آنها ناهار بخورد و نهایتا تمنای عشق بعد از ناهار با او خاله بازی کرد و او را بغل گرفت و بوسید و گفت حالا برو خونه خودت من کلی کار دارم

    10 - تمنای عشق چقدر تمرین میکنی که خوب یاد بگیری ؟ چرا ؟
    مثال بزن ؟

    عزیزم من تو تمرین کردن خیلی تنبل هستم اما شده مدتی تمرین داشته باشم و موفق باشم.مثلا اگر همین همدردی رو مثال بزنم گاهی میخوام یه چیزی بگم از ناراحتیم بگم خود داری می کنم. اما در کل اون جوری که باید تمرین زیاد ندارم تنبل خانوم هستم


    ممنونم از حضورت .



    گیسو جان ممنونم ازت.
    ویرایش توسط تمنای عشق : چهارشنبه 09 اسفند 96 در ساعت 16:56

  2. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 09 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  3. #112
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام تمنای عشق عزیز و دوست داشتنی

    امیدوارم خوب و سرحال باشی

    ممنونم از زمانیکه میذاری عزیزم و به سؤالاتم پاسخ میدهی

    بزرگترین درسی که در زندگیتان گرفتید ؟

    اگه زمان به عقب برگرده دوست دارید چه کاری بکنید که تا حالا انجام نداده اید؟

    بهترین اسباب بازی دوران کودکیتان چی بود؟


    اگه یه قدرت ماورای طبیعی می تونستید داشته باشید ، چی بود و چرا ؟


    توی چه چیزی استعداد دارید ؟

    چقدر نظر بقیه درباره ی خودتون براتون مهمه؟


    چه عاملی باعث میشه به طرف شخصی جذب بشید؟ ( مثلا خوشتون بیاد ازش خیلی )

    بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتید؟( اگر بهترین رو نمیدونید اون هدیه ای رو بگو که بیشترین تأثیر مثبت رو برات به همراه داشته)

    به نظرتون ذهنیت مردم نسبت به شخصیتتون چیه؟


    مهمترین معیارهایی که فکر میکنید توی ازدواج موفق تأثیرگذار هستند چیه؟


    یه سؤال میپرسم که برای خودم هست لطفا راهنماییم کن ... این موضوع اتفاق نیفتاده ولی میخوام بدونم راهنمایی مناسب شما برای من چی هست؟

    فکر کنید برای من یه خوستگار خوب میاد که من هم ازش خوشم میاد در این لحظه اگر هفت با خودش بگه صبر کن شاید یه نفر بهتر برات بیاد باید چکار کنه در حالیکه این افکار اذیتش میکنه خیلی ....هفت دوست نداره اینقدر به این فکر کنه شاید یه شخص بهتر بیاد...خب بالأخره از هر آدمی آدم بهتری هست ...باید چکار کنه بنظرت ؟... در حالیکه از خواستگارش خیلی خوشش اومده ولی این فکر اذیتش میکنه .
    راهنمایی کن.


    چه کاری رو دوست ندارید ولی ناچارید ساعتی رو بهش اختصاص بدید؟


    حجاب پسر رو چی تعریف می کنید؟


    سخت ترین موقعیت در زندگیتون کی و کجا بوده؟وچطوری اتفاق افتاده؟

    بزرگترین محدودیتی که یک نفر می تونه برای خودش ایجاد کنه؟

    چند سالته عزیزم ؟( البته اگر خواستید پاسخ ندید)

    سؤال آخر : نظرتون راجع به من و همینطور یه نصیحت به من .

    ممنونم عزیز دلم و ان شاءالله اوضاع بر وفق مرادت باشه و خدا بهت آرامش عجیبی هدیه بده ...بنظر من آرامش میتونه ارزشمندترین دارایی انسان باشه
    و دیگه اینکه عزیزم تو این دنیا خیلی ها هستند که ممکنه از ما خوششون نیاد حتی اگر دلیلی هم نداشته باشه ...فکر میکنم خدا برای هر کدوم از ما افرادی رو قرار داده که مارو تنها بخاطر خودمون دوست دارند و باید خیلی قدر این آدما رو بدونیم که در زندگیمون و در کنارمون هستند.
    خدا اولین دوست و تنها همدم روز های تنهایی ست.
    سلامت باشی رفیق عزیزم

  4. 5 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 09 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  5. #113
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها


    سلام

    درب سئوالامو باز می کنم و می بندم،،، که بشم آروووم ،،
    ولی نترسید ،،،،،،،،ای بانوووووو،،،،



    سلام جناب باغبان ، همین سه تا سوال هم خیلی به فکر احتیاج داشت

    1) با توجه به تیتراژ پایانی فیلم معراجی ها یه وصیت نوشتم ،،
    شما هم برای خودتون یه وصیت نامه بنوسید ( بر اساس وزن شعر تیتراژ معراجی ها ) :

    https://www.aparat.com/v/a1bij/%D8%A...8%A7%DA%A9_%29


    یه پلاک ،،،
    که بیرون زده از دِل باغ

    روی اون،،،
    اسمی از یه جوون.،،،


    یه پلاک،،
    از دل باغ،،،،


    یه گل رُز،،،
    فقط مونده از یه باغِبون جَوون.


    قاصدک،،،
    یه شاخه گل با یه عکس وصیت نامه ی باغِبون.


    یه خانوم
    که میخواست بره پیش خدا

    اما اون
    خیلی بود حیرون

    یه خانوم
    از این دنیا

    کوله باری از گناه
    فقط مونده از یه خانوم جوون که شد پشیمون

    از خدا
    میخواد که اونو قبل مرگ ببخشه بعد ببره






    .............................................



    2- کدام درب را انتخاب می کنید :


    - درب المجاهدین
    - درب المصلین( نماز گزاران)
    -درب الصائمین(روزه داران)
    -درب الصابرین(صبر کنندگان)
    -درب الشاکرین(شکر گزاران)
    -درب الذاکرین(یاد آوران خدا)
    -درب (حج کنندگان)
    -درب ثروت
    -درب علوم تمام هستی


    درب الصابرین
    درب الذاکرین


    .....................................


    3 ) برید سایت زیر - آموزش نقاشی گذاشته ،،،
    بکشید ( با مداد ) - با موبایل عکس بگیرید ،،بذارید اینجا :






    http://www.wedrawanimals.com/pdftuto...h=11/yogi-bear



    ...................................


    متشکرم از وقتی که می گذارید .

    بزرگوار من امشب خیلی کار داشتم فرصت نکردم فردا به امید خدا این نقاشی رو می کشم و ارسال می کنم.ممنونم از شما

  6. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  7. #114
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام تمنای عشق عزیز و دوست داشتنی

    امیدوارم خوب و سرحال باشی
    سلام عزیزم سلامت باشی خواهر مهربانم

    ممنونم از زمانیکه میذاری عزیزم و به سؤالاتم پاسخ میدهی
    خواهش می کنم

    بزرگترین درسی که در زندگیتان گرفتید ؟

    آدما هر جوری با خودشون رفتار کنند دیگران هم همون رفتار رو باهاش دارند به خودت احترام بذاری بقیه هم احترامت رو دارند و بالعکس

    اگه زمان به عقب برگرده دوست دارید چه کاری بکنید که تا حالا انجام نداده اید؟

    تو همان دوران عقد درسمو ادامه می دادم و حتما رشته پرستاری یا مامایی رو انتخاب می کردم

    بهترین اسباب بازی دوران کودکیتان چی بود؟

    یادم نمیاد شاید عروسک


    اگه یه قدرت ماورای طبیعی می تونستید داشته باشید ، چی بود و چرا ؟

    تمامی فقرا رو ثروتمند می کردم براشون مسکن و غذا تهیه می کردم براشون شغل ایجاد می کردم.زندانیان مهریه و چک و جرایم غیر عمد رو آزاد می کردم
    و یه چیز دیگه دوست داشتم طی الارض کنم هر وقت اراده می کردم می رفتم کربلا و ...



    توی چه چیزی استعداد دارید ؟

    آشپزی و سفره آرایی

    چقدر نظر بقیه درباره ی خودتون براتون مهمه؟
    متأسفانه خیلی زیاد


    چه عاملی باعث میشه به طرف شخصی جذب بشید؟ ( مثلا خوشتون بیاد ازش خیلی )

    خوش رویی و حجب و حیاش
    بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتید؟( اگر بهترین رو نمیدونید اون هدیه ای رو بگو که بیشترین تأثیر مثبت رو برات به همراه داشته)

    دیروز همسرم عیدی شو که اداره شون دادند ،
    داد به من


    به نظرتون ذهنیت مردم نسبت به شخصیتتون چیه؟

    منو ساده ، خوش رو ، معاشرتی ، مهربان اووو خواهر جان تعریف زیاد دارم

    مهمترین معیارهایی که فکر میکنید توی ازدواج موفق تأثیرگذار هستند چیه؟
    به بلوغ فکری رسیده باشه ، ایمان ، وضعیت اقتصادی


    یه سؤال میپرسم که برای خودم هست لطفا راهنماییم کن ... این موضوع اتفاق نیفتاده ولی میخوام بدونم راهنمایی مناسب شما برای من چی هست؟

    فکر کنید برای من یه خوستگار خوب میاد که من هم ازش خوشم میاد در این لحظه اگر هفت با خودش بگه صبر کن شاید یه نفر بهتر برات بیاد باید چکار کنه در حالیکه این افکار اذیتش میکنه خیلی ....هفت دوست نداره اینقدر به این فکر کنه شاید یه شخص بهتر بیاد...خب بالأخره از هر آدمی آدم بهتری هست ...باید چکار کنه بنظرت ؟... در حالیکه از خواستگارش خیلی خوشش اومده ولی این فکر اذیتش میکنه .
    راهنمایی کن.

    عزیزم از تکنیک توقف فکر استفاده کن.اجازه بده یه خواستگارت بیاد خوب بررسیش کن اگر مناسبت نبود به مورد بعدی فکر کن.

    http://www.hamdardi.net/thread-16432.html


    چه کاری رو دوست ندارید ولی ناچارید ساعتی رو بهش اختصاص بدید؟

    درس خواندن


    حجاب پسر رو چی تعریف می کنید؟
    چشم هاشون رو از نامحرمان بپوشونند
    خودشونو شبیه زنان نکنند.حجب و حیا داشته باشند

    سخت ترین موقعیت در زندگیتون کی و کجا بوده؟
    وچطوری اتفاق افتاده؟

    در زمان کودکی و نوجوانیم مشکلاتی که با خانواده داشتم و بارداری های ناموفق من

    بزرگترین محدودیتی که یک نفر می تونه برای خودش ایجاد کنه؟
    از استعدادهاش استفاده نکنه

    چند سالته عزیزم ؟( البته اگر خواستید پاسخ ندید)

    متولد سال 67 هستم .29 سال و پنج ماه

    سؤال آخر : نظرتون راجع به من و همینطور یه نصیحت به من .


    شما مهربان و عاطفی هستی شاید کمی زود رنج هم باشی
    نصیحت اینکه ازدواج رو جزو رویاهات ندون خوب تلاش کن و درس بخون و شاغل شو و از زندگیت لذت ببر.اون اقا شاهزاده با اسب سفید هم به زودی میرسه

    ممنونم عزیز دلم و ان شاءالله اوضاع بر وفق مرادت باشه و خدا بهت آرامش عجیبی هدیه بده ...بنظر من آرامش میتونه ارزشمندترین دارایی انسان باشه
    و دیگه اینکه عزیزم تو این دنیا خیلی ها هستند که ممکنه از ما خوششون نیاد حتی اگر دلیلی هم نداشته باشه ...فکر میکنم خدا برای هر کدوم از ما افرادی رو قرار داده که مارو تنها بخاطر خودمون دوست دارند و باید خیلی قدر این آدما رو بدونیم که در زندگیمون و در کنارمون هستند.
    خدا اولین دوست و تنها همدم روز های تنهایی ست.
    سلامت باشی رفیق عزیزم
    عزیز دلم از شما خیلی ممنونم
    ویرایش توسط تمنای عشق : پنجشنبه 10 اسفند 96 در ساعت 00:20

  8. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  9. #115
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام به همگی

    چند شب پیش جاتون خالی آتیش روشن کردیم ، مطلب جالبی متوجه شدم اینکه به مرور اگه هیزم های نازک رو در آتیش بندازی به مرور حرارت آتش بیشتر می شه و بعد شعله آتش بیشتر می شه.لذا نتیجه گیری کردم برای جزقاله کردن بهتره یه خورده یه خورده مجری گری کنم. هاهاها

    تمنا جان اون پشت مشت ها چه قول هایی به مدیر محترم تاپیک دادی که اینقدر هواتو داره و دایم داره سفارشتو می کنه که بهتون سخت نگیرم؟

    خلاصه از این باند بازیها نداریم .

    لطفا لباس ضد حریقتون رو بپوشید.

    علی الحساب شروع می کنم.....

    نقل قول نوشته اصلی توسط تمنای عشق نمایش پست ها

    1.آخرین باری که خیلی خندیدی کی بود؟چرا؟

    دیروز ، تو دانشگاه ، از حرف ها و شوخی های استاد و دانش جویان








    بفرمایید آیا شما هم در شوخی ها مشارکت داشتید؟ نظرتون راجع به شوخی با نامحرم چیه ؟ نظرتون راجع به خندیدن یک خانم با صدای بلند چیه؟ خودتون چی با صدای بلند می خندید؟


  10. 5 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  11. #116
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام به همگی

    چند شب پیش جاتون خالی آتیش روشن کردیم ، مطلب جالبی متوجه شدم اینکه به مرور اگه هیزم های نازک رو در آتیش بندازی به مرور حرارت آتش بیشتر می شه و بعد شعله آتش بیشتر می شه.لذا نتیجه گیری کردم برای جزقاله کردن بهتره یه خورده یه خورده مجری گری کنم. هاهاها

    تمنا جان اون پشت مشت ها چه قول هایی به مدیر محترم تاپیک دادی که اینقدر هواتو داره و دایم داره سفارشتو می کنه که بهتون سخت نگیرم؟

    خلاصه از این باند بازیها نداریم .

    لطفا لباس ضد حریقتون رو بپوشید.

    علی الحساب شروع می کنم.....



    بفرمایید آیا شما هم در شوخی ها مشارکت داشتید؟ نظرتون راجع به شوخی با نامحرم چیه ؟ نظرتون راجع به خندیدن یک خانم با صدای بلند چیه؟ خودتون چی با صدای بلند می خندید؟

    سلام و عرض ادب خدمت مجری عزیز و مهربانم‌

    من تو دانشگاه معمولا ساکت هستم اون خندیدن هم بدون صدا بوده شوخی با نامحرم خوب نیست ، خندیدن خانم با صدای بلند در کنار نامحرم هم خوب نیست

    راجع به بلند خندیدن بعضی وقت ها متأسفانه بله


    خانم مجری رحم کن
    ویرایش توسط تمنای عشق : پنجشنبه 10 اسفند 96 در ساعت 00:40

  12. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  13. #117
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1395-9-10
    نوشته ها
    185
    امتیاز
    5,275
    سطح
    46
    Points: 5,275, Level: 46
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    361

    تشکرشده 311 در 123 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام
    وقت بخير
    در همين جا لازم هست از دوستاني كه در صندلي داغشون شركت نكردم معذرت بخام. وقت نشد بنويسم
    و اما سوالات من
    1-فرض كنيد زندگي دنده عقب داشت و برميگشتيد به سنين نو جواني چه تصميماتي مي گرفتيد تا زندگي بهتري داشته باشيد؟
    2- ظاهرا شما دانشجويي چه رشته اي ميخونيد؟ دانشگاه دولتي يا...؟ به رشته اي كه ميخونيد چقدر علاقه داريد؟ تا حالا شده استاد بپيچونيد؟بعد پيچوندن استاد چه حسي داشتي؟.
    3-با پولي كه همسرتون هديه كرد به شما ميخايد چيكار كنيد؟ميانگين خرج ماهيانه خانواده شما چقدره؟
    4- گواهينامه رانندگي داريد؟فرض كنيد همسرتون ي ماشين گران قيمت تازه خريده و شما ماشينش قرض ميگيريد و ميريد دانشگاه در حين از پارك در آمدن ي خش خوشكل به ماشينش ميندازيد .... رفتيد خونه به همسرتون چي ميگيد؟عكس العمل همسرت؟
    5-به من اثبات كن كه
    * پول خوشبختي نمياره!!!!
    * كي مهريه داده كي گرفته؟؟
    * حجاب مهم نيست من دلم پاك هست
    6-قبل ازدواج چه اهدافي داشتيد؟چه معيار هايي داشتيد براي انتخاب همسر؟ و الان به كدوم اهداف رسيدي و معيارتون چند درصد درست بوده؟
    7-بزرگترين درسي كه از زندگي گرفتي چي بوده لطفا كامل توضيح بدهيد.
    8- چرا آمدي همدردي؟چه درسي گرفتي از همدردي؟تاپيك ها زير خاكي و قديميش خوندي؟ تاپيكي پيدا كردي كه داستانش داستان زندگي شما باشه ؟ از نظراتش استفاده كردي؟
    9-طرز تهيه قرمه سبزي و كوفته تبريزي را بنويس.
    10-ي انتقاد از مجريت و مدير صندلي داغ بكن..... و راه كار جهت اصلاحش بده
    موفق باشيد

  14. 5 کاربر از پست مفید sia518 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  15. #118
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها


    سلام

    درب سئوالامو باز می کنم و می بندم،،، که بشم آروووم ،،
    ولی نترسید ،،،،،،،،ای بانوووووو،،،،






    3 ) برید سایت زیر - آموزش نقاشی گذاشته ،،،
    بکشید ( با مداد ) - با موبایل عکس بگیرید ،،بذارید اینجا :






    http://www.wedrawanimals.com/pdftuto...h=11/yogi-bear



    ...................................


    متشکرم از وقتی که می گذارید .



  16. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), sia518 (پنجشنبه 10 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  17. #119
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط sia518 نمایش پست ها
    سلام
    وقت بخير
    در همين جا لازم هست از دوستاني كه در صندلي داغشون شركت نكردم معذرت بخام. وقت نشد بنويسم

    سلام ، وقت شما هم بخیر

    و اما سوالات من

    1-فرض كنيد زندگي دنده عقب داشت و برميگشتيد به سنين نو جواني چه تصميماتي مي گرفتيد تا زندگي بهتري داشته باشيد؟
    خب اگر همین همسرم چند سال بعد به خواستگاری ام می آمد در سن 14 سالگی ازدواج نمی کردم ، سفت و سخت درسمو ادامه می دادم و پرستار یا ماما می شدم و بعد با همسر فعلیم ازدواج می کردم

    2- ظاهرا شما دانشجويي چه رشته اي ميخونيد؟ دانشگاه دولتي يا...؟ به رشته اي كه ميخونيد چقدر علاقه داريد؟ تا حالا شده استاد بپيچونيد؟بعد پيچوندن استاد چه حسي داشتي؟.

    روانشناسی ، آزاد ، من اون جوری که نسبت به این رشته تصور داشتم نبوده گاهی ازش زده میشم.من زیست و اینا رو دوست ندارم از درس هایی مثل انگیزش و هیجان که مربوط به اعضای بدن و ایناست بیزارم.فکر می کردم می تونم چیزهایی یاد بگیرم که به درد زندگیم بخوره!!! تا الآن من بیشتر از همدردی آموختم تا رشته ای که دارم درس می خونم
    درس های مشاوره ای رو بیشتر دوست دارم این که مثلا برای درمان یک بیماری روانی چه کارهایی بکنیم! نه استادی رو نپیچوندم ، مثلا چند جلسه نرفتم علتشو واسش توضیح دادم.


    3-با پولي كه همسرتون هديه كرد به شما ميخايد چيكار كنيد؟

    مقداریش خرج خانه مقداری هم لباس

    ميانگين خرج ماهيانه خانواده شما چقدره؟

    نمی دونم حساب نکردم ، چون فقط از حقوق همسر من نیست



    4- گواهينامه رانندگي داريد؟فرض كنيد همسرتون ي ماشين گران قيمت تازه خريده و شما ماشينش قرض ميگيريد و ميريد دانشگاه در حين از پارك در آمدن ي خش خوشكل به ماشينش ميندازيد .... رفتيد خونه به همسرتون چي ميگيد؟عكس العمل همسرت؟

    من گواهینامه ندارم اضطرابم زیاده فکر نکنم بتونم رانندگی یاد بگیرم...به همسرم میگم یه چیز میگم منو دعوا نکنیا یه کوچولو ماشینت خش افتاده ! ایشون اصلا بابت این مسائل از من دلخور نمیشند ، بدتر از این بلاها بر سرش آوردم :(

    5-به من اثبات كن كه

    * پول خوشبختي نمياره!!!!

    کی گفته؟؟ اتفاقا پول خوشبختی میاره:))

    * كي مهريه داده كي گرفته؟؟

    نمی دونم من بخشیدم

    * حجاب مهم نيست من دلم پاك هست

    اگر دل پاک تنها کافی بود خدا می گفت «آمنو» در صورتی که گفته « آمنو و عمل الصالحات»
    آیت الله مجتهدی فرمودند اگر مغز تخم کدو رو بکاری سبز نمیشه ، اگر پوست تخم کدو رو هم بکاری سبز نمیشه.مغز و پوست باید باهم باشند .هم دل هم عمل


    6-قبل ازدواج چه اهدافي داشتيد؟چه معيار هايي داشتيد براي انتخاب همسر؟ و الان به كدوم اهداف رسيدي و معيارتون چند درصد درست بوده؟

    من هیچ اهدافی جز فرار از وضعیتم نداشتم بچه بودم حالیم نمیشد.14 سالم بود

    7-بزرگترين درسي كه از زندگي گرفتي چي بوده لطفا كامل توضيح بدهيد.

    به خودت احترام بذاری بقیه هم بهت احترام میذارند ،سبک سر باشی رفتارهای ناشایست داشته باشیم دیگران هم بهت بی حرمتی می کنند

    8- چرا آمدي همدردي؟چه درسي گرفتي از همدردي؟تاپيك ها زير خاكي و قديميش خوندي؟ تاپيكي پيدا كردي كه داستانش داستان زندگي شما باشه ؟ از نظراتش استفاده كردي؟

    من اون موقع ها در رابطه با همسرم مشکل داشتم نمی دونم چه چیزی سرچ کردم که همدردی ( همدردی قدیمی بود) اون موقع برام باز کرد.تاپیک روزن و نادیا رو خوندم.
    تاپیکی که داستان زندگی من باشه ندیدم ، یا دقت نکردم
    بله برخی تاپیکا خیلی چیزها یاد می گیرم


    9-طرز تهيه قرمه سبزي و كوفته تبريزي را بنويس.

    قرمه سبزی : ابتدا پیاز رو تفت میدم بهش کمی زرد چوبه اضافه می کنیم کمی که طلایی شد گوشت رو اضافه می کنیم و تفت میدیم و بعد سبزی قرمه سبزی رو که از قبل جدا تفت دادیم به مواد اضافه می کنیم و لوبیا (من چیتی میریزم) رو که از قبل نیم پز کردیم اضافه می کنیم و به میزان لازم هم آب میریزیم . و لیموترش خشک رو پوست می کنیم و میریزیم تو قرمه سبزی مون، نمک هم به میزان لازم.

    کوفته تبریزی: طرفای ما این نوع غذا مرسوم نیست منم درست نکردم تا به حال دستورش اینجاست ببینید :)


    https://www.2nafare.com/کوفته-تبریزی-kofta-tabriz/

    10-ي انتقاد از مجريت و مدير صندلي داغ بكن..... و راه كار جهت اصلاحش بده

    انتقاد از مجری ! من باید مدام ازش تعریف کنم تا سؤالات سخت از من نپرسه :)
    ولی خوبه همان طور که مهربان و دلسوزه و واقعا هم به من اثبات شده در عمل هم به همه اطرافیانش نشون بده در برخورد اول شاید بعضیا فکر کنند کمی خودشو می گیره ولی چنین نیست چون احساساتش رو کمتر بروز میده این طوری نشون میده (البته شاید من اشتباه می کنم) خودش و شخصیتش خیلی برام دوست داشتنیه.



    مدیر صندلی داغ دوست داشتنی ، من بعد یه کمی سؤالای راحت تر بپرسه :)



    موفق باشيد
    زنده باشید شما هم موفق باشید

  18. 8 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 10 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), sia518 (پنجشنبه 10 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 10 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  19. #120
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام تمنای عشق عزیز

    سعی میکنم سوالام ولرم باشه

    1) وقتای فراغتت رو چیکار میکنی؟

    2) برای تقویت اراده و کنترل ذهن چه پیشنهادی داری؟

    3) چقدر برای تربیت فرزندت مطالعه می کنی و مشاوره میگیری؟ با اولیای مدرسه فرزندت در ارتباط هستی؟

    4) تغذیه روح مهمتر یا تغذیه جسم؟چرا؟

    5) چطوری زیست دوست نداری ولی دوست داری پرستاری یا مامایی می خوندی؟ میانبر خاصی سراغ داری؟

    6) تا حالا به داشتن فرزندخوانده فکر کردی؟

    7) تا حالا مرکز نگهداری معلولین، سالمندان، پرورشگاه رفتی؟ چرا؟

    8)به نظرت نذری رو باید به کی داد؟ و چی کار میشه کرد که نذرمون راحتتر قبول بشه؟

    9) وقتایی که شکست می خوری چطور حالت خوب میشه بعدش؟ و چقدر طول میکشه؟

    10)اگر تو یه خانواده مذهبی دنیا نمی اومدی به نظرت بازم آدم مذهبی می بودی؟


    پیشاپیش از اینکه با حوصله جواب می دی ممنونم

  20. 4 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 10 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)


 
صفحه 12 از 32 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202122 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.