به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #28
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    از شناخت درمانی هم بهره بگیر یعنی مثلا قدرت تحلیل گری وریز بینی ات را ببر به سمت زاویه های مثبت هر پدیده وماجرا وآدمی که غالبا هم پنهان به نظر می رسد.مثلا ببین در مواجهه با فلان فردی که سنخیتی باتو ندارد چه حکمتی از نظر درس آموزی وبه رشد رسیدن نهفته.مثلا من در مواجهه بافلانی تمرین صبر میتوانم داشته باشم.بافاصله گرفتن این فرصت راازدست می دهم.وتمرکز برهمین تورا ،هم بی توجه میکنه به ضعفهای او ، هم جهت وهدف تعاملت را مثبت وشیرین میکند.

    نکته دیگر تقویت قدرت پذیرش هست.افراد را از نزدیکترین تا دورترین را همانطور که هستند بپذیریم وبی توقع باشیم....درنتیجه سازگاری ما روز به روز بیشتر میشود وآرامش بیشتری نصیب می بریم.

    به همین اندازه خود را ومیزان توانایی خود را وضعفهای خودرا هم مهربانانه بپذیریم وبرای این پذیرش از این اصول شناختی بهره ببریم که هیچ کس کامل نیست، من از خدا خداترم که میگه لایکلف الله نفسا الا وسعها،این همه در ارتباط با خدا ناسپاسی داریم او با ما چگونه است؟یاد بگیرم با خودم مهربانتر باشم

    ودیگر اینکه ریشه نگاه های بیرونی ما به دیگران به نگاه درونی ما به خود وارزشی که به خود می دهیم بر میگردد.این منتقد با همه ایراد گرفتنهاش اززندگی ودیگران فرفکن احساس ما نسبت به خود است.حتی فرار از انتقاد شنیدن وواکنشهای دفاعی از اینجاست که با عنوان ضعف اعتماد به نفس در لایه پذیرش وباور خود هرآنگونه که هستیم بر می گردد.
    در پذیرش خود باش،به خودت مهربورز،به خودت خدمت کن،.....تا در بیرون جلوه اش را درتعامل بادیگران ببینی





  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    paiize (چهارشنبه 09 اسفند 96), گیسو کمند (پنجشنبه 10 اسفند 96), بی نهایت (چهارشنبه 09 اسفند 96), صبا_2009 (پنجشنبه 10 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تمرکز همسرم روی حاشیه هاست نه اصل زندگی ، باید چکار کنم ؟؟
    توسط ملودی 94 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 81
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 فروردین 97, 14:27
  2. حساست من روی شوهرم
    توسط hedika در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 06 شهریور 94, 19:24
  3. سیاست زنانه و حرف شنوی همسرم از من....چیکار کنم؟
    توسط ziiba در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 خرداد 92, 11:22
  4. شکست عشقی و تاثیری که روی من گذاشته
    توسط newfolder در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 17:24
  5. وقتی با شکست روبرو می شوی
    توسط Niloo55 در انجمن رنج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 10:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.