سلام نسيم جون، خيلى وقته دارم نوشته هات رو ميخونم. وضع زندگى من خييييلى داغونه، شرايط من خيلى بدتر از توه و حتى شوهرم خيانت هم ميكنه، اينجا همش بچه ها عصبانى ميشدن كه طلاق بگير ولى هنوز نگرفتم. از خودت يه خبرى بده فكرم پيشته.
تشکرشده 113 در 56 پست
سلام نسيم جون، خيلى وقته دارم نوشته هات رو ميخونم. وضع زندگى من خييييلى داغونه، شرايط من خيلى بدتر از توه و حتى شوهرم خيانت هم ميكنه، اينجا همش بچه ها عصبانى ميشدن كه طلاق بگير ولى هنوز نگرفتم. از خودت يه خبرى بده فكرم پيشته.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)