سلام ، دوست عیزی شک نکن با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهی شد . لطفا اگه وقت دارید مشکل منو تو پست قبلی بخونید انوقت متوجه خواهید شد که اونقدرها هم ضرر نکردید اگه شما از ایشون با اون خصوصیات بچه دار می شدید قضیه خیلی خطرناک میشد و انتخابهاتون محدود میشد . رهایی از زندگی که توش تفاهم نیست بد که نیست صد الیته موهبته فقط یه مدت باید رو خودتو و اعتماد به نفس تون کار کنید و زیاد رو حرف اطرافیان متمرکز نشید چراکه اونها داخل زندگی شما نبودند که واقف به موضوع باشند . امیدوارم بزودی روحیه تون رو ترمیم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)