در خصوص اینکه آیا از پس جدایی بربیایی == خیلی قاطعانه بهتون می گویم خیر اصلا فکرش رو هم نکن
و اما یه راهنمایی خواهرانه بهت می گویم ، با شرایطی که شما عنوان کردی ، طلاق یعنی پاک کردن صورت مساله در حالیکه مساله هنوز باقی هست و حل نشده
بنابراین سعی کن راه حل مشکلاتت را بیابی
برای این کار اولین قدم این هست که مشکلاتت رو دسته بندی کنی و بعد به ترتیب الویت سعی کنی راه حل های ممکن رو بررسی کنی و یک راه حل مناسب را انتخاب کنی و انجام بدهی
مثلا
>>>> سعی کن از اساس اعتماد به نفس رو دریابی و با خوندن مقالات مرتبط اعتماد به نفس رو در خودت ایجاد کنی
>>>>اینکه خانواده همسرت مشتاقانه شما را می خواستند یه امتیاز خیلی مثبت هست و می تونی خیلی خوب این امتیاز رو پرورش بدهی
>>>>>سعی کن وابستگی ات را تعدیل کنی و در راه عاشقی دلبسته باشی تا وابسته
و همین طور موشکافانه دقیقا مشخص کن مشکلاتت کدام هستند و چه راه حل هایی می توانند داشته باشند
موفق باشی











علاقه مندی ها (Bookmarks)