سلام
نظراتی که شما در تاپیک های مراجعین میدین خوب و پخته هستش و من چون خیلیاشون خوندم دیدم که خوب تفسیر و راهنماییشون کردین..
و الان که شما از طرز برخورد خونواده باهاتون مطلب نوشتین برام جای تعجب بود که چرا با شما این مدلی رفتار میشه..؟
شاید بعضا رفتارهایی از جانب شما بوده که خودتون متوجه نبودید و باعثه دید بدشون نسبت به شما بوده و همچنان ادامه داره و یا هم شما زیادی دم دست هستین که رفتارهاتون توی چشمه..
برای من پوشیده هستش علت رفتارهای پدر و مادرتون
ولی توصیه ای که میتونم بکنم اینه که زیادی دم دست نباشید دگ .. هر طور شده راضیشون کنید و برین سر کار و از بحث کردن و بگو مگو دوری کنید ..
هم از دم دست بودن و هم از پول تو جیبی گرفتن خلاص میشید..
با شناختی که من از شما تو جواب هاتون پیدا کردم و اینکه تو این محیط بسته خوب رشد کردین احتمال میدم پیدا کردن کار اولین جرقه پیشرفت شما خواهد بود..
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)