سلام عزیزم من رفتم اکثر تاپیکهای گذشته ات رو خوندم تا بدونم علت چیه؟؟اما واقعا میگم شما از مراجعینی هستی که فقط تاپیک ایجاد میکنی و خیلللللی کم عمل میکنی
من از دست شما حرص خردم چه برسه به همسرت اونوقت این تاپیک رو زدی کسی ندونه میگه عجب همسر خشکی یا حتما داره خیانت میکنه و....که اینقدر بی احساس
اما ریشه مشکلات شما همون پایه کار هست تایید نکردن همسرت!!!!!!
در پستهات دیدم واقعااااااا دوستان راهنمایی های خوبی کرده بودن و کلی جزیی برات نوشته بودن بعد شما دوباره میومدی و مشکل خودت رو تکرار میکردی انگار هیچ چیز بهت نگفته اند همون اش و همون کاسه
شما نمیخای از ریشه و پاشنه اشیل همسرت وارد بشی چون تفکرت اینطوره مرد پررو میشه و.......
شما در بعضی پستهات چنان از خودت و خونوادت دفاع کردی که نشون بدی همسرت یه ادم خودخاه و مغرور و.... در حالی که هرکسی مثل شما رفتار میکرد مرد همین واکنش را نشان میداد
در اکثر تاپیکهات گفتی میخام بخاطر خونوادم و قطع رابطه همسرم طلاق بگیرم و اینجا هم
از سال 92تا 95 عنوان تاپیکهات خانوادت بوده و حرف گوش ندادن شما به همسر و......
خانوم عزیز بعنوان یه خاهر دلسوزانه میگم داری دور خودت میچرخی
راه همونه که قبلا گفتن اقتدار و تایید مرد
کلا مردها رو نشناختی ازت خاهش میکنم به کلید مرد و اقتدار مرد دکتر حبشی عمل کن گوش نکن عمل کن تا همسر مثل موم بشه تودستت
تا مردت حس نکنه الویت اول همینه و ازینم بدتر لطفا بعد 4سال عمل کن برگردتاپیکهای گذشتت رو مرور کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)