ممنون عزیزم که به یادمی و منو به آرامش دعوت کردید خیلی سپاس گذارم
دیروز خواهر همسرم تماس گرفت به چند تا نکته اشاره کرد که اون خانم با همسرم صحبت میکنه وگفته خیلی خوبه که بچه دار نشدید و این حرفا اگه بچه دار میشدید خانومت هرروز بدتر میشه خلاصه اینکه اهرم فشار برای طلاق یهویی همسرم اون خانم هست و یک اینکه همسرم گفته بوده میترسه من هیچ وقت نبخشمش و برلی همین میگه طلاق
من هم بعد شنیدن این حرفا عکسای تو رسانه های دیجیتال رو عکس های دو نفره گذاشتم و برای همسرم تلگرام زدم تو خیلی خوبی در حق من کردی و من اشتباه فکر کردم تو باکسی رابطه داره ما رابطمون خوب بوده ولی اگه جدایی مدنطرته من موافقم .
همس م جوابی نداد ولی شب زودتر اومد خونه و صبح هم ماشین دست دوستش بود به من گقت برم مغازشون و اونجا ماشین رو بیارم در حالیکه تا چند روز پیش میگفت اصلا زنگ نزن مغازه چه برسه اونجا برم
رفتم ماشین خودمون رو گرفتم و بعدش مادر همسرم از مشهد اومده بود به همسرم گفتم و با شیرینی رفتم دیدنش و اومدم خونه فعلا سعی میکنم مدتی با آرامش برخوزد کنم تا ببینم خدا چی میخواد چون واقعا تا اسفند ماه همسرم واقعا برام کم نذاشته و یهو اینطور شده








علاقه مندی ها (Bookmarks)