سلام
واقعا تشویق به جدایی یا نظر به جدایی دادن، کار خیلی سختیه.
به قول برادرهاتون، من کاری به رابطه ی شما و همسرتون ندارم.
اما پسرتون خیلی داره اذیت می شه. یه فکری براش باید بکنید.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلام
واقعا تشویق به جدایی یا نظر به جدایی دادن، کار خیلی سختیه.
به قول برادرهاتون، من کاری به رابطه ی شما و همسرتون ندارم.
اما پسرتون خیلی داره اذیت می شه. یه فکری براش باید بکنید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
maryam.mim (یکشنبه 10 اردیبهشت 96), آنیتا123 (یکشنبه 10 اردیبهشت 96), آرام 10 (یکشنبه 10 اردیبهشت 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)