سلام
من بعد از مدت طولانی به تالار برگشتم.
به نظر من لازم نیست حتما قبل از آشنایی خانواده ها این اطلاعات رو بگیرید. شما می تونید از طریق خانواده اقدام کنید و در پروسه آشنایی این مسائل رو هم متوجه می شید.
اگر شما با ایشون همکلاس یا همکار بودید من نظرم مثبت تر بود که خودتون اقدام کنید ولی اینجوری ریسکش بالاست. من خودمو جای اون دختر می ذارم برام سخته اعتماد کنم. آخه همینطوری یه پسر غریبه زنگ بزنه به من بگه برا امر خیره! اصلا معلوم نیست جدیه , شوخیه, سر کاریه. بعد حالا چجوری می خوایم آشنا بشیم؟ یعنی یه مدت پنهان از خانواده ها؟
من کلا اقدام رسمی و روشن رو از همون ابتدا بیشتر می پسندم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)