
نوشته اصلی توسط
yarmehrban
سلام بهتون سال نوی شما هم مبارک
من بعنوان یک دختر اول پیشنهاد میکنم قبل هر کاری دربارشون بیشتر تحقیق کنین اصلاً بدونین کی هستن ، چی هستن، فرهنگ ، شرایط خانوادگی و غیره..، اخلاق ، ایمان... همینطوری سریع اقدام نکنین. چون اگر آشنا بشین بخاطر عشق و علاقه چشمتون روی حقایق بسته خواهد شد. اما اگر پرسیدین و مطمئنین که ...گوشیتونو دست مادرتون بدین که ایشون تماس بگیرین و بگن ما شما رو دیدیم و دوست داریم با خانواده شما و خودتون بیشتر آشنا بشیم، اگر مقدوره در یک جلسه برای آشنایی بیشتر خدمتتون برسیم. تو مدتی که آشنایین و برای خواستگاری رسمی اقدام میکنین طرف مقابل رو آنالیز کنین. امیدوارم مبارکتون باشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)