سلام
واقعا متاسفم كه بخاطر مسائل عادي و جزئي داريد زنديگيتون رو از هم ميپاشيد....چرا با همسرتون تماس نگرفتيد تو اين مدت؟؟؟چرا همش به گفته خودتون تو اتاق خودتون رو حبس كرديد؟؟با خانوادتون حق شادي كردن دارند شما با رفتارتون باعث ميشيد كه خانواده اذيت بشوند.به نظر من به همسرتون تماس بگيريد و اظهار ندامت كنيد و هر چه سريعتر برگرديد سر زندگي.
و ضمنا سعي كنيد كمتر رو اعصاب شوهرتون پياده روي كنيد.با وضعيت مالي كه همسرتون دارند(خدا بيشترش بده)اگه حوصلش از دست رفتارها شما سر رفت ممكنه همسر دوم و....... و نكته خيلي مهم اينكه مهريتون رو اهرم فشار نكنيد....