نقل قول نوشته اصلی توسط zahra.m71 نمایش پست ها
سلام دوستان ،اول ی گله کنم چند روز پیش ی تاپیک زدم ولی جوابی ندیدم ،گفتم ی تاپیک دیگه بزنم یکی دیگه از مشکلاتمو در میون بذارم ،تو تاپیک قبل هم گفتم من ۲۳ سالمه دو ساله عقد کردم لیسانس مدیریت دارم ،شوهرم ۲۶ سالشه دیپلم دارن و انباردارکارخونه هستن،سنتی ازدواج کردیم با رضایت کامل دو طرف ، شوهرم بسیار ادم خجالتی،زودجوش.بددهن و کینه ای و مغرور هستن و کل. مشکلات ما هم از همین اخلاقای منفیش نشات گرفته ،وقتی قرار عقد گذاشتیم توافق کردیم ی عقد کوچیک بگیریم ولی من هم ارایشگا رفتم هم لباس مجلسی پوشیدم اما هر چی اصرار کردم قبول نکرد بریم اتلیه گفت خجالت میکشمو این حرفا منم سعی کردم درکش کنم و کوتاه اومدم،بعد از عقد همه چی خوب بود ولی کم کم گیر دادناش شروع شد با دوستات نبایدبری بیرون برا فوق ثبت نام نکن من نمیتونم هزینشو بدم ،هیچ برنامه چتی نباید رو گوشیت باشه کلاس ورزش اصلا کلاس هنری ابدا ....این در حالتی بود که من دختر ازادی بودم و برام خیلی سخت بود ،خیلی سر همین موضوعا جنگیدم ولی در اخر خودم کم اوردم ،اینم بگم که شوهرم منو خیلی دوس داره و ی جورایی این سختگیریاشو میذاره پای دوس داشتن و نگران بودن،نمیدونم باهاش چکار کنم دو ساله عقد کردیم بسیاار بحث و دعوا کردیم طوری که حرمتا بینموم شکست تلاش میکنیم درستش کنیم اما نمیشه به خاطر بدهنی هر بار بحثی بشه باز فحش ،انقد بد شدیم که سر هر موضوعی فقط تصمیممون طلاق میشه درموندم و سرگردون نمیدونم باید چکار کنم😢😢 ،دعواهای بی نتیجه که به هیچ جا نمیرسه فقط پشیمونی از بی حرمتی ها ،البته دعواهامونم دلیل دیگه داره که اگه دیدم جوابمو دادید بهتون میگم😞😜
سلام . به نظر من مشکلات قابل مدیریت کردن هستن و باید با آرامش و محبت مشکلاتتون حل کنید.
اول اینکه هیچ وقت کلمه طلاق به خاطر مسائل کوچک استفاده نکنید اینکه شما کلاس بری سر کار بری دانشگاه بری مواردی که باید قبل عقد درموردش به توافق میرسیدین . بعد از ازدواج باید از خیلی از چیزها گذشت کرد .البته منظورم این نیست که هر چی آقا فرمودن شما چشم بگی
ولی کلمه طلاق نباید قبح بریزی
اول از همه تا دیدی همسرت داره عصبانی میشه بحث ادامه نده و اجازه بده آروم بشه بعد با محبت یک کم روش های خانمانه درخواستت و بگو دلایلت و بگو و دلایلش و بخواه
اگه به توافق نرسیدین بگو این بار خواسته تو دفعه بعد اگه تفاهم نداشتیم خواسته من خیلی دوستانه با مهربونی
مطمئن باش بعد ازدواج حساسیت همسرتون کمتر می شه
به همسرت کمک کن با تو درس بخونه و پیشرفت کنه کمکش کن باهم برنامه درس خوندن بزارین . بزار فکر نکنه که از تو خیلی عقب می مونه
بزار بفهمه چقدر دوستش داری و برات ارزش داره
هیچ وقت تو عصبانیت و ناراحتی بحث ادامه نده که حرمتا از بین بره


زندگی سخت نگیر ‌. موفق باشی