من واقعا شما رو مي فهمم، سخت هست اما حتما پايان خوشي خواهد داشت،با شما همدردي مي کنم.
شما وقت بده،درست ميشه،زمان مي خواد ،شايد طول بکشه،دنيا خيلي زيباست ارزش مشکل آفريني رو نداره.تحمّل کن،مگر انبيا و امامان ما تحمّل نمي کردند و رنج نمي بردند؟
تشکرشده 58 در 38 پست
من واقعا شما رو مي فهمم، سخت هست اما حتما پايان خوشي خواهد داشت،با شما همدردي مي کنم.
شما وقت بده،درست ميشه،زمان مي خواد ،شايد طول بکشه،دنيا خيلي زيباست ارزش مشکل آفريني رو نداره.تحمّل کن،مگر انبيا و امامان ما تحمّل نمي کردند و رنج نمي بردند؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)