شیدا جان من از حدود یک سال گذشته دیگه هیچ تاپیکی نزدم و به قول شما افکارم و منظم کردم و با یه مشاور توی یه چله همراه شدم،چله ی محبت بدون انتظار،خوب بود باعث شد من خودم و پیدا کنم ولی مشکلات همسر من با محبت رفع نمیشه،چون میگه مشروب رو دوس دارم و هیچ وقت ترک نمیکنم،و راجع به اینکه شما نوشتین من توقع دارم شوهرم عاشقم بشه،باید بگم شوهرم عاشق من هست و به هیچ عنوان حاضر به جدایی ازم نیست جوریه که اگه یه شب پیشش نباشم به سختی میخوابه...حالا نمیدونم این اسمش عشقه یا شایدم وابستگی،تازه این فقط قسمتی از مشکلاتم بود که توضیح دادم هنوز خیلی هاشو نگفتم،یه سری از مشکلات هم با راهنماییهایی که تو همین سایت بهم شد تونستم رفع کنم،مثلا ارتباط و وابستگی به خانواده ش خیلی کمتر از اول شده،و وقتی خانواده ش اذیتم میکنن پشتم میگیره،این و مدیون راهنمایی های دوستان توی همین سایت هستم.اینم بگم روحیه همسرم جوریه که وقتی یه خواسته ای داشته باشه دوس نداره نه بشنوه.نه فقط از من،از هیچ کس دوس نداره نه بشنوه،الان اینی که شما میگین شوهرمن سرتا پا مشکله یعنی من باید چیکار کنم؟طلاق بگیرم یا بمونم؟؟؟نمیدونم با این وابستگی بدون اون دوام میارم یا نه؟دخترم هم خیلی به باباش وابسته ست