به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مهر 95 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1394-11-26
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    1,642
    سطح
    23
    Points: 1,642, Level: 23
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از راهنماییتون،اما من خیلی تلاش کردم،تئی همین سایت حدود یکسال پیش مشاوره شدم که به این نتیجه رسبدن من رفتارهای منفعلانه دارم،الان دیگه منفعل نیستم،ولی توی زندگی ما همه جی برعکسه،مثلا میگن زن باید ناز باشه مرد تیاز،ما برعکسیم شوهرم زیاد تاز میکنخ و همیشه من باید واسه معذرت خواهی و ناز کشیدن پیش قدم بشم،واسه مسائل جنسی هم اگه ناز کنم همش تهدیدم میکنه به خیانت،اوایل خودم و اینقدر راحت دراختیارش نمیذاشتم همش میگفت من بذم تو خیابون یکی و پیدا کنم،یا میگفت برم خود ارضایی کنم.ولی الان اگه بخواد نه نمیگم از ترس خیانت،راجع به ارتباط با دوستانش باید بگم دوستاش آدمهای نرمالی نیستن،اکثرا متاهلن و دوست دخترم دارن،یا اینکه از زنشون حدا شدن،یا اینکه دختربازن،دوبار هم پیش اومد به قول خودش میخواست دختر جور کنه واسه دوستاش من فهمیدم و بازم ازش با یه معذرت خواهی گذشتم،یه وقتایی مشروب زیاد نیخوره،هرچی از دهنش در میاد به من و دخترم میگه،یبار گفتم بین من و مشروب و رفیق بازی یکی و انتخاب کن،گفت من نمیتونم مشروب و ترک کنم ،کلا دوس دارم بخورم،ضمنا من نمیدونستم به مشروب اعتیاد داره ،بعد عقد فهمیدم،واسه سرکار رفتنم الان راضی شده از فردا میخوام برم انشالله،میدونم ته دلش راضی نیست ولی ایندفعه میخوام برم،خیلی خیلی بدبینه،حتی من اجازه ندارم به خواهرزاده ها و برادرزاده های نوجوانم دست بدم،میگه خوشم نمیاد،درصورتی که توب قرآن بهش تشون دادم که نوشته محارم آدم چه کسانی هستن،بشدت هم لجبازه،من چله ی محبت بدون انتظار گرفتم،خیلی خیلی واسه بهبود زندگیم تلاش کردم،همه چی درست شدنیه میدونم،اما مشروب رو نمیتونم تحمل کنم
    راجع به باشگاه هم گفتم میگه میترسم پاهات بشکنه،(پام پرانتزیه)،یه جورایی متلک میندازه بعد میگه شوخی کردم...
    ویرایش توسط E_Aysan : یکشنبه 11 مهر 95 در ساعت 14:05


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چندمدت یکبار به طلاق فکر میکنم،و فقط بخاطر دخترم باز هم صبر...
    توسط E_Aysan در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 95, 11:25
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 مرداد 95, 14:23
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 24 اردیبهشت 95, 16:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.