
نوشته اصلی توسط
E_Aysan
اوایل خودم و اینقدر راحت دراختیارش نمیذاشتم همش میگفت من بذم تو خیابون یکی و پیدا کنم،یا میگفت برم خود ارضایی کنم.ولی الان اگه بخواد نه نمیگم از ترس خیانت..

انتظار داری با این نگرش و برخورد همسرت عاشقت هم بشه؟
از ترس خیانت باهاش رابطه دارم !!
خودمو راحت در اختیارش نمی ذارم !!
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 11 مهر 95 در ساعت 17:26
علاقه مندی ها (Bookmarks)