این قوانین رو من نمیدونم کی از خودش در اورده! ما چرا تو هوا معلق میزنیم معلوم نیست! نه یه بار ایرانی زندگی میکنیم نه یه بار اروپایی! کل هزینه ی زندگی بر عهده ی مرده وتمام! اصلا اینو تو بده اونو من بدم نداریم! خانم و اقا وظایفشون مشخصه و از دید من این بحثا بیشتر مسخره میاد!!! یعنی چی دوران عقد قرض میدادیم و میگرفتیم!!!! مرد وظیفشه زنشو به لحاظ مالی تامین کنه و تمام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)