سلام خدمت شما. منم مشکل خانوم شما رو داشتم ولی خب خدارو شکرحل شد اونا هم باازدواجمون مخالف,بودن و بی احترامی. شوهرم تنهایی رفت وامد میکرد منم اصلا اجبارنمیکرد ب رفتن با هاش. شماهم خانومتونو تحت هیچ شرایطی بهش اجبارنکنید درست میشه. ولی من هیچ موقع بابی احترامی اونا بهشون بی احترامی نکردم بلکه,بامحبت کردن دلشونو بدست اوردم بعد دو سال تا دلشون باهام نرم شد. ولی خب خانوم شما اینجوری که مشخصه خیلی حساس هستن شاید خیلی بی احترامی از طرف خانوادتون دیدن حق بهشون میدم ولی خب بهتره باهاش صحبت کنید منطقی هم باخانوادتون. ایشالا ک مشکلتون حل بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)