من از فرشته مهربان خواستارم نظر خود را در مورد اين تاپيك عنوان كنند. دوستان آنچنان از اقتدار و مردانگي آقا شهروز تعريف مي كنند كه من فكر مي كنم بهتره براي پسرم اينقدر زحمت نكشم كه فردا اون بخواهد بخاطر همسرش من را كنار بگذاره 😔😔
تشکرشده 55 در 27 پست
من از فرشته مهربان خواستارم نظر خود را در مورد اين تاپيك عنوان كنند. دوستان آنچنان از اقتدار و مردانگي آقا شهروز تعريف مي كنند كه من فكر مي كنم بهتره براي پسرم اينقدر زحمت نكشم كه فردا اون بخواهد بخاطر همسرش من را كنار بگذاره 😔😔
fgh (شنبه 03 مهر 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)