من خیلی سعی میکنم بهش نزدیک شم اما وقتی بی تفاوتیشو میبینم عذاب میکشم ,بخاطر این قضیه خیانتش هم یکم حساس وسافسرده شده ام ,راستش میخواستم باهاش تموم کنم اما چون رابطه ج داشتیم باعرض معذرت ,ندونستم باچه رویی پیش خانوادم برگردم ,هرچقدهم سعی میکنم بهش نزدیک شم وناراحتیمو به روم بیارم نمیتونم چون از درون داغونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)