اما اگر دوسش دارىد به خودتون زمان بدىد. اگر اىشون نمىتونن بىان شما برىد پىششون تنهاش نگزارىد مرد که مىاد خونه مخصوصا اگر ازدوا کرده باشه دوست داره زنش با روى باز ازش استقبال کنه کنارش باشه وقتى نىست کم کم اگر وابستگى داشته باشه ساکت مى ماند از درون افسرده مىشه. اگر اىشون حرفى ندارند شما سر صحبت باز کنىد مى تونىد از علاىقشون هم کمک بگىرىد براش هدىه بگىرىد بگىد امروز روز بهترىن دوست. بهش افتخار کنىد بگىد خدا ساىت از سرم بر نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)