به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام نازنین جان

    من که نه رفتار و نه پوشش شما رو ندیدم و نمیتونم قطعا بگم که کدام رفتار شما ممکنه موجب سوئ تفاهم بشه اما اگر واقعا دنبال جواب این سوال هستی از یک همکلاسی یا دوست

    موجه و باجنبه که نگاهی رو هم به خودش جلب نمی کنه و در درس هاش هم موفق هست،بپرس که نظرش راجع به خودت چیه؟

    در ادامه هم برداشت شخصی خودم رو درمورد مطالبت خصوصا پست آخرت میگم:

    شما گفتی به مرد غریبه در مورد عکست توضیح دادی...2تا مساله به چشم من خورد :

    1-یکیش ساده انگاری شما نسبت به جامعه و اطرافیانت هست : شما در ابتدا ارتباط را بیش از حد ساده می گیری به راحتی جمله ای نامناسب می گی، سپس درگیر نگاه های ناخواسته اون اقا می شی و این بار از اون طرف بام می افتی و این ارتباط مختصر کم اهمیت را پیچیده میکنیش !

    در حالیکه در برخورد با نگاه های اون آقا می تونستی به راحتی و مودبانه از اون اقا بپرسی: ببخشید مساله ای وجود داره یا سوالی دارید ازمن ؟؟

    نگاه سرسری و ساده لوحانه و در ادامه اون بیش از حد پیچیده کردن مساله ساده و کم اهمیت...

    و مساله اعتماد به نفست...اینکه در برخورد با دیگران منفعل هستی . در برخورد با نگاه آزار دهنده شاید در ظاهر سکوت کردی اما در درونت پرخاشگری کردی و چندین انگ به مرد چسباندی.

    مساله دیگران نیستند خودت هستی که باید در اطلاعاتت، ارتباطات و مهارت هات تجدید نظر کنی.

    آگاهی های خودت رو از جنس مخالف بالا ببر ،و الگوهای رفتار موقر رو یادبگیر.مثلا همین یک مساله که مثال زدی من برات چنتا از پیشنهادای خودمو میگم:

    --لازم نیست به مرد یا حتی زن غریبه از عیوب خودت بگی(در واقعیت یا توی عکس یا..).اصلا به اونا چه؟ فکر هاتو در درون ذهنت و برای خودت نگه دار و نتیجه رو بهشون اطلاع بده.اگر دیدی زمان بیشتری می خوای لازم نیست با مکالمات غیرضروری این زمان رو پرش کنی.فقط بگو من می خوام بیشتر عکس هارو نگاه کنم تا انتخابش کنم!

    --در گفتگو با نامحرم مکالمات غیر ضروری رو حذف کن.هرچه سخن مختصر تر و مفید تر بهتر. مثلا وقتی راننده تاکسی سوالی بی ربط پرسید می توانی سکوت کنی و خودت را به نشنیدن بزنی! یا صراحتا اعلام کنی از این مکالمات خوشت نمیاید.

    --در محیط های مختلف پوششت را به اقتضای آن انتخاب کن...

    فعلا همین ها به ذهنم رسید.

    دیگه ببخشید اگه خیلی ساده توضیح دادم .

    موفق باشی گلم

  2. کاربر روبرو از پست مفید Eram تشکرکرده است .

    nazanin5734 (شنبه 20 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.