به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 شهریور 95 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1395-6-18
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    102
    سطح
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 41.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نگاه بد مردها و چندمسئله دیگر

    سلام.
    قبلش بگم من نظراتتون رو همگی رو میشونم ولی بهیچوجه توهین قبول نمیکنم
    خیلی خلاصه میگم تا بهتر جواب بگیرم.من 26 سالمه و دو سالی میشد که توی دانشگاه بعضی از استادهامون بهم نگاه بد داشتن. نمیدونم چی میشد که یهو از من سوتفاهم میکردن و خب چون من اصلا اهل اون مسائل نیستم و تاحدی از مردها بدم هم میاد به مشکل برمیخوردیم.گاهی توی کلاس بدجور روم زوم میکردن تا حدی که اصلا درس رو نمیفهمیدم و اخر سر هم اکثرا نمره واقعیمو بهم نمیدادن یکبار هم یکیشون با 9.8 و یکی که خیلی ازم کینه داشت با 7.5 منو انداخت.ناگفته نمونه من اون امتحان رو نتونستم بخونم اما جون درس رو ارائه به استاد گرفته بودم به صورت اجباری و میونست یک هفته بیشتر بهم وقت بده تا بخونم ولی نداد و اخر سر مسئول اموزش گفت استادها برای خودشون هم شده با زیر 9.5 کسیو نمیندازن بعنی فهمید مشکل خاصی باهام داشته.جالبه که بدونید تا بیشتر از 3ماه بعد نمرشو تایید نکرد! یعنی مشکل زمان نداشت.
    نمیدونم مشکلشون چیه ولی دید بدی دارن مثلا فکر میکنن من مثلا از قیافه اونها خوشم نیومده و با کسای دیگه خوبم

    من قیافه تقریبا جذابی دارم شاید این به بدشدن مشکل اضافه میکنه .اما شنیدم شما بی حجاب هم باشی تا رفتار اشتباهی نداشته باشی نمیتونن بهت توهین کنن. ولی واقعا من مثلا اینطور نیستم که توی چشم استادامون خیره بشم یا خنده معنادار بکنم .البته وقتی گذشتمو قاوت میکنم میگم مثلا نیازی نبود فلان صبح از رژلب استفاده میکردی و تعدادی از مشکلاتموخودم پیدا کردم

    من واقعا اهل اون کارها نیستم وگرنه باید خیلی 20 و نمره عالی میداشتم نه اینکه چندنمره هم از نمره خودم کم کنم.

    حالا موندم چیکار کنم که سوتفاهم نکنن و اگه سوتفاهم کردن چکار کنم سریع برطرف بشه تا مرحله نمره کم کردن و انداختن نرسه.لطفا بیشا=تر از نظر رفتاری نظر بدید چون من ظاهرمو نمیتونم خیلی خیلی ساده بگردم. البته منظورم جلفو وحشتاک و غیرمعمول نیست
    یه چیز دیگه هم اکثر این استادها بالای 40 و 50 سال سن دارن و

    - - - Updated - - -

    یه چیزی یادم رفت که بگم اینکه داشنکاه ما از داشنگاه های خوب هست

  2. کاربر روبرو از پست مفید nazanin5734 تشکرکرده است .

    abi.bikaran (پنجشنبه 18 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.