سلام
این شواهدی که گفتید ادعای شما رو ثابت نمی کنن که استاداتون بهتون نظر دارن.
من خودم پسرم از استاد مرد هم نمره 7.5 گرفتم. اصلا چنین چیزی نیست که استاد همه رو با 9.5 بندازه. استاد تا یه حدی نمره زیر 10 رو بالا میاره. برای مثال نمره 5 رو که نمیاد برای هیچ کسی 9.5 بده.
الان دیدم شما از استادتون که با 9.8 انداختتون انتقاد کردید از اونی هم که با 7.5 انداخته تون انتقاد کردید. پس بلاخره با چند باید شما رو بندازن که شما فکر بد نکنید؟
من نمیدونم شما بر چه اساس و ادله ای این قضاوت ها رو می کنید. مثلا آیا بهتون شماره دادن یا بهتون چشمک زدن؟ یا کار غیر عرف دیگری کردن؟
اینکه صرفا شک شما به خاطر نگاه کردشونه، نشون میده شما وسواس فکری دارید و در واقعیت خبری نیست و استادها نگاه خاصی به شما ندارند.
هیچ کدوم از دلایلی که ذکر کردید نشون دهنده این نیست که استاداتون بهتون نظر دارن








علاقه مندی ها (Bookmarks)