به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    خب مادرشوهره ديگه زبونش نيش داره! هر حرفي بزنه هم خار تو چشم حساب ميشه. حالا دوستمون هرچي ميگه لابد راست تر ميگه. از من بپرسي ميگم تا ابد هم اين رابطه عروس و مادر شوهري درست شدني نيست كه نيست.

    مي دوني مشكل كجاست؟
    اينكه زيادي منفعلانه عمل ميكني. هركي هر حرفي ميزنه به همون سمت خم ميشي و صحبتاش رو سريع جذب ميكني. آدما عادت به نصيحت كردن دارن و ميخوان هي بگن تجربه هاي اونا ارزشمندتره. خب شايد هم باشه كي مي دونه؟ پس حرفاشون رو بشنو ولي قرار نيست حتما همه رو عملي كني كه! ببين از زندگي چي ميخواي بعد ببين كدوم حرفا بهت كمك ميكنن مسير زندگيت رو پيش ببري. شايد لازم باشه از ١٠٠٠ تا جمله يه آدم فقظ دوتاشو استفاده كني.

    اين از كليت ماجرا. و اما اگه نظر شخص من رو در مورد حرفاي مادر شوهرت و دوستت بخواي ميگم هر دوشون راست ميگن. من به اين جمله اعتقاد دارم كه "زني كه خرج نداره ارج نداره" چه اشكالي داره گاهي هم براي همسرت نقش يه ملكه رو بازي كني و ازش بخواي با يه احترام خاصي برات خرج كنه؟ اگه الان هوس فلان رستوران رو كردي خب چرا نبايد بري؟ ميخواي ٧٠ سالت كه شد تشريف ببري؟
    وليييي اين معنيش اين نيست كه زندگيت رو هم به آتيش بكشي. حواست باشه كه جيب شوهرت جيب تو هم هست. رابطه دوست دختر دوست پسري اينطوري نيست! حالا اگه فلان رستوران هر وعده غذاييش ميشه ١٠٠ تومن دليل نداره هر روز پاشي بري اونجا! بلكه تو دهن شوهرت بنداز كه براي سالگرد ازدواجتون تو رو ببره. بايد مسائل مالي زندگيت رو مديريت كني نه اونقدري قناعت كن كه آخرش هم از زندگي چيزي نفهمي نه اونقدري خرج كن كه زندگيتو به آتيش بكشي.

    حالا از همه اينا بگذريم. تو چرا زندگي خصوصيت رو براي دوستات انقدر باز ميكني؟؟؟ ازش سير شدي؟ اگه تو ذهنت يه زندگي شلم شولباييه كه احتمالا هم به طلاق خيلي نزديك ميشه، بهت توصيه ميكنم همين كارت رو با ظرافت ادامه بده!! يه حريم خصوصي براي خودت تعريف كني بد نيست

  2. کاربر روبرو از پست مفید setare_000 تشکرکرده است .

    tanin_eshgh (چهارشنبه 06 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم وقت زیادی رو با دوستاش میگذرونه
    توسط goli khanomi در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 07:58
  2. مبارزه با وسوسه های درونی و شیطانی با غم و گریه
    توسط Dreams end در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 14 فروردین 94, 14:22
  3. باز هم اسفند ماه و وسوسه ی خودکشی
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اسفند 93, 10:10
  4. استرس خیلی زیاد موقع صحبت کردن (حتی پیش دوستان صمیمی)
    توسط baharKH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 مرداد 91, 03:18
  5. دوستش دارم اما مشکلات زیادی سر راهم هست
    توسط red_shark در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 17:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.