من اصلا نمی فهمم که چطور بعضی از کاربران به راحتی به خودشون اجازه می دهند برای دیگران نسخه طلاق بپیچند.
خانمها و آقایونی که به راحتی حرف از طلاق میزنید اگه شما هم میخواید در زندگی به این راحتی طلاق بگیرید پس بهتره واقعا روی رفتارها و افکارتون از الان کار کنید و تمرین کنید که اول تلاش کنید در جهت بازسازی و بعد به عنوان آخرین راه به طلاق فکر کنید.
استارتر تاپیک خودش به اندازه کافی ذهن خوانی میکنه دیگه لازم نیست بقیه بیان براش از فرضیات جدید بگن.
این تاپیک تقریبا با تلاش بعضی کاربرهای دلسوز باز هم کافی نیست و به نظرم شما باید مشاوره خصوصی بگیرید. کاربرها نظراتشون دو دسته ای شده و ذهن شما رو درگیر میکنه بهتره عضو آزاد بشید تا بتونید با تمرکز بیشتر از راهنمایی های موثر مدیر سایت استفاده کنید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)