به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 94

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 مرداد 99 [ 22:16]
    تاریخ عضویت
    1393-7-18
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    9,079
    سطح
    64
    Points: 9,079, Level: 64
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    130

    تشکرشده 285 در 148 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام حنا خانم
    من بازم حرفای قبلت و اینجا مرور کردم . درسته که شوهرتون هم کوتاهی داشته و رفتارهای درستی نداشته بهیچ وجه !! اما شما هم تقصیرهایی دارید که اگر بتونید تا حدی خودتون و اصلاح کنید ، اون موقع میشه فهمید که آیا شوهر شما هم سعی در اصلاح خود خواهد کرد ؟ شما شروع کن خودت و تغییر بده ، البته طرز فکرت و . اینطور که بنظر میاد شما منفی نگر هم هستی و همه چی و پیش بینی میکنی ! ذهن منفی شما ، اتفاقات منفی رو جذب میکنه ، مثلا قبل از مهمونی همه چی و پیش بینی کردی و همه چی و قضاوت کردی ! وقتی توی ناخوداگاهت همه مسائل رو منفی به تصویر کشیدی ، این توی واقعیت تاثیرگذار هست ! بهتر قدری مثبت به این فضا نگاه کنی ، و نگاه منفیت و تغییر بدی . نکته بعدی کار روی اعتماد بنفسته ! شما درواقع خودت و کمتر ازون خانم دیدی ، مخصوصا با مقایسه هایی که همسرت داشته !!! اما همسرت میدونه که دختر پاک چقدر ارزش و جایگاه بالاتری نسبت به اون خانم داره و شما رو انتخاب کرده ! هرچند فکر نمیکنم شما از ظاهر چیزی کم داشته باشی ، چون هرکسی خصوصیات منحصر بفرد خودش و داره ! شما به ظاهرت بیشتر رسیدگی کن . اگر هیکل ظریفی دارین ، لباس های خاص و جذاب که به هیکلتون بیاد و آرایش خاص چهرتون و انجام بدین ، حالا مدل مو و ... ، و اگر به تغذیه تون هم بیشتر برسید ، لاغری شما به حالت ضعف خودش و نشون نمیده ، و بیشتر حللت جذابیت داره ! نکته بعد ، لحن کلام شما با شوهرتون هست که شما میگین اصلا اسم ایشون و صدا نمیکنی !!!، پس چطور میخوای صمیمیت بوجود بیاری ؟ اولین راه ایجاد صمیمیت ، ارتباط کلامی خوب هست ، و منظور من ازینکه گفتم شما باید سیاست و زیرکی بخرج بدی ، توی لحن گفتارتون هم هست ! بکار بردن جملات عاشقانه ، لطیف صحبت کردن و خوب صدا زدن ایشون ... به همه این چیزا فکر کنید و روی خودتون کار کنید . بعد ازین با شوهرتون به هر طریقی صحبت کنید و راه رو باز کنید و ازون پس منتظر تغییر ایشون باشید ! اگر با وجود تغییرات شما ، خدایی نکرده ایشون ، تغییر نکردند ، اون موقع شما باید یه فکرد دیگه بکنید . پس شما وظیفه خودت و انجام بده .
    موفق باشی

  2. 3 کاربر از پست مفید نجمه چ تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (چهارشنبه 09 تیر 95), بانوی آفتاب (سه شنبه 08 تیر 95), شیدا. (دوشنبه 07 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چی کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه
    توسط نازنین 2 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 10:22
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. چطور از عشقم دل بکنم ؟ (به خاطر دوستم)
    توسط Hamdardi2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.