سلام حنا خانم
من بازم حرفای قبلت و اینجا مرور کردم . درسته که شوهرتون هم کوتاهی داشته و رفتارهای درستی نداشته بهیچ وجه !! اما شما هم تقصیرهایی دارید که اگر بتونید تا حدی خودتون و اصلاح کنید ، اون موقع میشه فهمید که آیا شوهر شما هم سعی در اصلاح خود خواهد کرد ؟ شما شروع کن خودت و تغییر بده ، البته طرز فکرت و . اینطور که بنظر میاد شما منفی نگر هم هستی و همه چی و پیش بینی میکنی ! ذهن منفی شما ، اتفاقات منفی رو جذب میکنه ، مثلا قبل از مهمونی همه چی و پیش بینی کردی و همه چی و قضاوت کردی ! وقتی توی ناخوداگاهت همه مسائل رو منفی به تصویر کشیدی ، این توی واقعیت تاثیرگذار هست ! بهتر قدری مثبت به این فضا نگاه کنی ، و نگاه منفیت و تغییر بدی . نکته بعدی کار روی اعتماد بنفسته ! شما درواقع خودت و کمتر ازون خانم دیدی ، مخصوصا با مقایسه هایی که همسرت داشته !!! اما همسرت میدونه که دختر پاک چقدر ارزش و جایگاه بالاتری نسبت به اون خانم داره و شما رو انتخاب کرده ! هرچند فکر نمیکنم شما از ظاهر چیزی کم داشته باشی ، چون هرکسی خصوصیات منحصر بفرد خودش و داره ! شما به ظاهرت بیشتر رسیدگی کن . اگر هیکل ظریفی دارین ، لباس های خاص و جذاب که به هیکلتون بیاد و آرایش خاص چهرتون و انجام بدین ، حالا مدل مو و ... ، و اگر به تغذیه تون هم بیشتر برسید ، لاغری شما به حالت ضعف خودش و نشون نمیده ، و بیشتر حللت جذابیت داره ! نکته بعد ، لحن کلام شما با شوهرتون هست که شما میگین اصلا اسم ایشون و صدا نمیکنی !!!، پس چطور میخوای صمیمیت بوجود بیاری ؟ اولین راه ایجاد صمیمیت ، ارتباط کلامی خوب هست ، و منظور من ازینکه گفتم شما باید سیاست و زیرکی بخرج بدی ، توی لحن گفتارتون هم هست ! بکار بردن جملات عاشقانه ، لطیف صحبت کردن و خوب صدا زدن ایشون ... به همه این چیزا فکر کنید و روی خودتون کار کنید . بعد ازین با شوهرتون به هر طریقی صحبت کنید و راه رو باز کنید و ازون پس منتظر تغییر ایشون باشید ! اگر با وجود تغییرات شما ، خدایی نکرده ایشون ، تغییر نکردند ، اون موقع شما باید یه فکرد دیگه بکنید . پس شما وظیفه خودت و انجام بده .
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)