خانم عزیز من همه ی پست های شما رو نخوندم ولی بعضی هاش رو که خوندم یه فرض برام مطرح شد. شاید شوهر شما داره عمدا شما رو اذیت می کنه که مهریه تون رو ببخشین و جدا بشین. احساس می کنم شاید می خواد شروع طلاق از سمت شما باشه که هم خیالش از مهریه راحت بشه و هم اینکه جلوی دوست و آشنا و پیش خودش بگه من خوب بودم حنا بد بود. به حرف های گل گندم و سوشیانت توجه کنید و با دست خودتون شخصیت خودتون رو نابود نکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)