نقل قول نوشته اصلی توسط erikaaa نمایش پست ها
سلام خوبین?
نمیدونم چطور ازتون تشکرکنم..شاید اگه حرفای شما نبود این فرصتم از دست رفته بود ولی خداروشکر اینطور نشد..اجرتون باخدا
میشه یه سوال دیگه ام بپرسم? تو ماه رمضان صبحا معمولا خیلی کیفیت مطالعه ام بالا نیست یا بعضی وقتا ﴿مثل الان﴾ اصلا کشش ندارم شبا هم بعد افطار سنگین میشم و هرچیم که چایی میخورم بازم خواب الودم..میشه راهنماییم کنین چجوری تو ماه رمضون کیفیت مطالعه ام بهتر بشه?
سلام اریکا جان خداروشکر که این فرصتو از دست ندادی
ببین من خودم الان که ایام امتحاناتمه و ماه رمضونه اینجوری درس میخونم بعد از افطار اگه سنگین شدم نیم ساعت یه خواب کوتاه میکنم و بعد با انرژی میشینم پای درس خوندن تا ساعت 9 صبح و 9 تا 1 یا 2 هم میخوابم و دوباره بیدار میشم و میخونم تا افطار شما هم میتونی شبو تا صبح بیدار بمونی و توی این تایم از چای و قهوه واسه بیدار موندن استفاده کنی و صبح که انرژی کمتری داری بخوابی تا قبل از افطار هم درسایی رو بخون که راحت ترن و اذیت نشی بعد از افطار رو وقت بزار واسه درسای تخصصی تر و سخت تر
نگران رتبه و قبولیتم نباش فقط تلاش کن که فرصت زیادی نمونده
موفق باشی دوستم