سلام اریکا جان خداروشکر که این فرصتو از دست ندادی
ببین من خودم الان که ایام امتحاناتمه و ماه رمضونه اینجوری درس میخونم بعد از افطار اگه سنگین شدم نیم ساعت یه خواب کوتاه میکنم و بعد با انرژی میشینم پای درس خوندن تا ساعت 9 صبح و 9 تا 1 یا 2 هم میخوابم و دوباره بیدار میشم و میخونم تا افطار شما هم میتونی شبو تا صبح بیدار بمونی و توی این تایم از چای و قهوه واسه بیدار موندن استفاده کنی و صبح که انرژی کمتری داری بخوابی تا قبل از افطار هم درسایی رو بخون که راحت ترن و اذیت نشی بعد از افطار رو وقت بزار واسه درسای تخصصی تر و سخت تر
نگران رتبه و قبولیتم نباش فقط تلاش کن که فرصت زیادی نمونده
موفق باشی دوستم









علاقه مندی ها (Bookmarks)