خیلی اوقات ما فقط فکر میکنیم درست رفتار می کنیم . کافیه رفتارهای به ظاهر ساده ما نزد یک متخصص کارشناسی شود بعد متوجه خواهیم شد آنچنان هم خالی از اشکال نیست.
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
خیلی اوقات ما فقط فکر میکنیم درست رفتار می کنیم . کافیه رفتارهای به ظاهر ساده ما نزد یک متخصص کارشناسی شود بعد متوجه خواهیم شد آنچنان هم خالی از اشکال نیست.
hasti mah (پنجشنبه 17 تیر 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)