کتکت زده
پرتت کرده بیرون
خیانت کرده
به جاش:
مامانت نذاشته کسی بفهمه
مامانت به شدت نرم. و اشتباه و دوستانه باهاش برخورد کرده
شما و مامانت شدیدا منفعل عمل کردی
وقتی زنگ زده مهمونی دعوت کنه مامانت ازش "پرسیده" پس حنا چی؟
و شما:
میگی از طلاق میترسم و نمیخوام جدا شم!
واقعا نمیدونم چه بلای دیگه ای بآید سرت بیاره تا بفهمی یارو مرد زندگی نیس. کتک بیشتر? تحقیر بیشتر? خیانت عمیقتر?
شما چرا اینطوری هستی خانم?








علاقه مندی ها (Bookmarks)