دوست خوبم ! نمیشه بشینی فقط یه بغل خدا بخوای و یه جادو جنبل و .... فکر کنی به امید اینکه روزگارت بهتر میشه. دوست گرامی یه تکونی به خودت بده! با پدرت مادرت یا بزرگتر دیگه حرف بزن و حرف دلت رو بگو ! نمیشه که آدم اینقدر منفعل عمل کنه تو زندگی ! بابا صحیت یه عمر زندگیه! نمیتونی از روز اول بری زجر بکشی که. عوض اینکه با فکر و خیال زندگی رو بیشتر برای خودت جهنم کنی یه کاری بکن !!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)