دوست عزیز به نظرم ملاکتون نباید فقط زیبایی باشه خیلی چیزای مهم تری هست ازکجا میدونین اون دخترایی که تو خیابونن چجور آدمایی هستن بهتره به خونوادتون بگین و بگین که میخواین زیبا باشه دیگه اینجوری اونا میدونن چکار کنن.ولی همینطور که گفتم قیافه ملاک نیست میبینی خیلی زیباست ولی اخلاق بدی داره یا انسان خوبی نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)