سلام
مطالب تاپیک قبلیتون رو کامل خوندم و البته یک طرفه هم نمیتوان نظر داد...به نظرم 100 درصد اشتباه از جانب دختر و خانواده ایشان نبوده و همین که گفتید هرجا که میخوای بری با من هماهنگ کن حتی خونه مادرت به نظرم تاثیر منفی روی طرف مقابل میذاره و اینکه احساس میکنه مثل یک پرنده در قفس محبوس! ! و البته نحوه بیان هم خیلی تاثیر گذاره و اگر خودتون رو جای ایشون بذارید که صبح تا شب باید خونه تنها باشه و بعد هم بی محلی از طرف شوهر آزاردهنده! !!
به اندازه کافی کاربران تالار در مورد اقتدار نظر دادند و بنده هم در حدی نیستم که نظرات کارشناسی دهم ولی اگر تلفیقی از عشق و دیسیپلین و مدیریت رو در زندگی پیش بگیرید بهترست. ..
لطفا شرایط سنی همسرتان رو هم در نظر داشته باشید...کمی زمان میبره تا به پختگی لازم برسه
امیدوارم هرچه زودتر مشکلتون برطرف بشه و زندگی سراسر عشق و صمیمیت حاکم بشه
پیگیر مطالبتون هستم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)