به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 48 از 50 نخستنخست ... 8182838394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 471 تا 480 , از مجموع 492
  1. #471
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    و در نهایت ، خانم بی نهایت سلام ... امیدوارم حالتون خوب باشه
    سلام .ممنون.
    ۱ـ سال 1395 چندمین سالگرد چهارده سالگی شما خواهد بود؟ بیستمین سالگرد
    ۲ـ سال 1394 تا اینجا برای شما چگونه گذشت؟ بسیار سخت و پر فرازو نشیب سراسر کسب تجربه
    ۳ـ سر سفره هفت سین 1394 چه آرزویی کردید؟برآورده شد یا نه؟ (البته تا اونجایی که موضوع شخصی نیست) اونقدر سال 94 بر من سخت گذشت که تمام آرزوهایم رو فراموش کردم.
    ۴ـ اگه عید جایی برید مهمونی و از بد روزگار اون خانواده به دلایلی چون فقر و دست تنگی ،میوه و شیرینی و آجیل نداشته باشن تا از شما به عنوان مهمان پذیرایی کنند چگونه رفتار خواهید کرد؟... پشت سرشان چطور؟ خیلی طبیعی. پشت سرشون براشون ناراحت خواهم شد و اگه کاری ازدستم بر بیاد منتظر موقعیت می شم.

    ۵ـ اگه این خانواده برای بازدید به خانه شما بیایند،آیا با اونا مثل بقیه مهموناتون برخورد خواهید کرد؟چرا؟ بله . ترحم رو جایز نمی دونم. حفظ عزت نفسشون برام ارزشمند تره.
    ۶ ـ اگه روز اول عید یه مهمون سر زده و ناخونده براتون برسه و هنوز میوه و شیرینی برای پذیرایی از مهمان ها فراهم یا خریداری نکرده باشید ، چه عکس العملی از خودتان نشان خواهید داد؟
    ما در عید مهمان نخواهیم داشت چون ما منزل نیستیم.
    ۷ ـ هدفتون از شرکت در صندلی داغ؟ سرگرمی
    ۸ـ برای ایام نوروز برنامه خاصی رو تدارک دیدید یانه؟ رفتن به شهرستان و دید و بازدید با اقوام که جزوش حتما هست بقیش رو نه
    ۹ـ یک خاطره از عید سال گذشته برامون تعریف کنید. خاطراتم قبل از خرداد 94 به سختی می تونم به یاد بیارم.
    ۱۰ ـ خاصیت عشق در چیست؟ در بالندگی
    ۱۱ـ تا حالا بی نوبت و خارج از صف نون گرفتید ؟ چرا؟ خیر . چون خیلی به ندرت پیش آمده نون بگیرم.
    ۱۲ـ صفتی که خانم بی نهایت رو با اون میشناسند؟ آرام و صبور
    ۱۳ـ فکر میکنید مردم درباره شما چه فکری میکنند؟ اگه به دو سه مورد اشاره کنید ممنون میشم
    برخی فکر می کنند مغرورم. برخی فکر می کنند خانواده ام از رجال مملکتی هستند.

    ۱۴ـ نظرتون راجع به پیک نوروزی.
    عالی بود خیلی حس خوبی به من می داد مخصوصا لطیفه هاش.

    ۱۵ـ دوست دارید چند تا بچه داشته باشید ؟ پسر یا دختر؟4 تا دو تا دختر دو تا پسر
    ۱۶ـ تا حالا به خودتون دروغ گفتید ؟ چرا؟ خیر
    ۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید نمک در نمک دان شوری ندارد دلم طاقت دوری ات را ندارد
    ۱۸ـ به کدام یک از موارد زیر بیشتر اعتقاد دارید؟چرا؟
    اظهار روح ، طالع بینی ، تعبیر خواب
    تعبیر خواب .به عینه دیدم.
    ۱۹ ـ دوست داشتید چه کسی توی صندلی داغ شما شرکت کنه ؟ هر کس شرکت کرد به من افتخار داده.
    ۲۰ ـ یک ترفند برای زندگی بهتر ؟ استفاده از مشاوره ومشورت
    ممنون از پاسخگوییتون ... موفق باشید.
    ممنون از شما به خاطر سوال هاتون.
    ویرایش توسط بی نهایت : چهارشنبه 05 اسفند 94 در ساعت 22:22

  2. 5 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 07 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 06 اسفند 94), هلیاجون (چهارشنبه 05 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  3. #472
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    با سلام خدمت دو شرکت کننده عزیز امیدوارم دیر نکرده باشم

    سوال ها برای دو کاربر مشترکه

    1- اگر در عرض یکروز چندین اتفاق ناخوشایند براتون بیافته (تصادف، آتشسوزی خانه، مریض شدن عزیزتون و ....) آیا تعبیر خاصی از این همه اتفاق می کنید؟ چه تعبیری؟ و چه تدبیری میاندیشید؟

    2- اگر شما به نظرتون کاری انسانی و عقلانی بیاد اما ضرورت زندگیتان نباشد اما همسرتون (با فرض اینکه همسر دارید ) بی دلیل با اون مخالفت کنه آیا اون کار رو انجام می دهید؟

    3- اگر به عقب بر گردید اول با ذکر اولویت سه کار ی(یا تصمیمی) که انجام نمی دادید (نمی گرفتید) و سپس سه کار (یا تصمیمی) که انجام می دادید (می گرفتید) را نام ببرید.

    4- در زندگیتان بزرگترین مانع شما در برابر انجام اعمال مخاطره آمیز چیست؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (پنجشنبه 06 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 06 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  5. #473
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نارجیس نمایش پست ها
    سلام .. چقدر خوشحال شدم که صندلی داغ خاله فزی دوباره قعال شده.
    نمیدونم چرا به سوالات قبلی من خانم بی نهایت جواب ندادن.. شایدم یادش رفته..

    و اما سوالات من از اقای خاله فزی:

    1- بزرگ ترین هدفتون توی زندگی: خواندن روانشناسی از سال دیگه و اینکه بتوانم با دانشی که الان تا حدود کمی که دارم و رفتن به دانشگاه به هموطنان خودم کمک کنم زندگی بهتری داشته باشند.و اینکه شوهر و پدر خوبی برای همسر و فرزند(و ایشالله فرزندانم) باشم

    2- چرا تا حالا تاپیکی در مورد یکی از مشکلاتتون توی صندلی داغ باز نکردید؟ (اگه دوست ندارید خوب جواب ندادید اصلا ایرادی نداره) باز کردم توی خصوصی زدم از مدیر کمک گرفتم چون سایت رو معرفی میکنم به دوستان و آشنایان همینطور آیدی خودمو برای همین عمومی مطرح نمیکنم وگرنهب خوام بگم مشکل زیاد داشتم مقالات رو خوندم و تا حدودی تونستم حلشون کنم فرقی نمیکنه تایپیکب زنی یا مقالات رو بخونی مهم هدفیه که داری

    3- بزرگ ترین آرزوت..... نظرت در مورد فرق بین عشق و دوست داشتن؟قبلا دوست داشتم مادر خدابیامرزم رو توی خواب ببینم الانم دوست دارم ولی ایقدر توی زندگیم گند زدم و توبه کردم ولی درست نشدم دیگه خودمو لایق نمیدونم.عشق بنظر من دوست داشتن طرف مقابل با همه خوبی ها و کاستی ها و تفاوت هایی که داره بعضی وقتها از خانومم لجم میگیره با اینکه کی مقصره کاری ندارم ولی پیش خودم میگم چه غلطی کردم زن گرفتم ولی بعد چند ساعت یا نهایت یکی دوروز باز میشم همون فرد سابق که دوسش دارم دوست داشتن بیشتر همون عشقه ولی با دید منطقی و روی یک خط راست خیلی نوسان نداره ولی من بشخصه عشق رو ترجیح میدم چون هیجانش بیشتره البته بعضی وقتها هم خراب میکنیا ولی بازم بنظرم میارزه

    4- مواقع بیکاری دوست داری چطور اوقاتتو سپری کنی؟ اینترنت خبر بخونم و بیام همدردی یکم رحص بخورم دیگه عادت کردم با همسرم و دخترم بریم بیورن گردش و دور بزنیم عاشق پاساژگردی و بازار هستم.

    5- پیشرفت توی زندگی رو مساوی چی میدونی؟ پیشرفت توی همه زمینه ها باشه بهتره مثلا مادی خالی نباشه یا تحصیلات مدرک خالی باشه خوبه ها ولی کنارش باید شعور فرد هم بالا بره کلا هم خودتب ری بالا هم کمک کنی به خانواده ات و اطرافیان و کسایی که بهت نیاز دارن اینجور پیشرفت رو من بیشتر دوست دارم.یک کلام انسان باشم.

    6- یکی از عیب های خانمتون که دوست دارید اونو نداشته باشه یا ویژگی که دوست داشتید بیشتر داشت ولی نداره؟ (نگید نداره که باور نمیکنم) یکم چاق شده البته خودش قبول نداره میگه تو که چاقتر یو من از تو لاغرترم جدی بخوام بگم با همه اخلاق هایی که داره دوسش دارم اخلاقی که دوست دارم عوض بشه شاید یکی از دلایل اصلی بوده که جذبش شدم اونم منطقی بودن و روی اصول حرکت کردنش هست یکم کمالگرا هستش و و خوب فوق لیسانس فیزیک هم که داره پس منطقی تر شده ولی کلا برای زندگیمون لازمه من یک عشقی ام بعضی وقتها

    7- قهرهای شما با خانمتون بیشتر سر چه جور مسائلیه؟ سر اینکه سربه سر باباش میزارم یا بحث میکنم
    یک مسئله دیگه ای هم هست من درش نقشی ندارم و دست منم نیست ولی حق داره من تونستم خودم قبولش کنم و این مشکل رو تا حدودی خودم رو بزنم به ندیدن و نشنیدن و رخ بودن ولی خانومم سختشه البته حق داره


    9- نظرتون در مورد نارجیس؟
    دختر خوبیه ولی ایکاش نه گفتن رو یاد میگرفت توی سن پائین روی هم رفته دختر عاقلیه ((شرمنده بیشتر بنویسم دیگه خونم پای خودمه))

    ممنون میشم پیشاپیش به خاطر جوابهای دقیقتون

    خواهش میکنم باز خدار و شکر شما آبروداری کردی یک چنتایی سوال پرسیدی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 06 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), گندم.م (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 06 اسفند 94), نارجیس (پنجشنبه 06 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  7. #474
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    با سلام خدمت دو شرکت کننده عزیز امیدوارم دیر نکرده باشم

    سلام دوست عزیز

    سوال ها برای دو کاربر مشترکه

    1- اگر در عرض یکروز چندین اتفاق ناخوشایند براتون بیافته (تصادف، آتشسوزی خانه، مریض شدن عزیزتون و ....) آیا تعبیر خاصی از این همه اتفاق می کنید؟ چه تعبیری؟ و چه تدبیری میاندیشید؟ بله این را یک تلنگر ازجانب خدا می دونم و حتما باید دراعمال خودم و اطرافیان بررسی داشته باشم ، واینکه کجا گناه وخطایی تکرار شونده انجام دادیم که چنین شده.

    2- اگر شما به نظرتون کاری انسانی و عقلانی بیاد اما ضرورت زندگیتان نباشد اما همسرتون (با فرض اینکه همسر دارید ) بی دلیل با اون مخالفت کنه آیا اون کار رو انجام می دهید؟
    خیر انجام نمی دهم.

    3- اگر به عقب بر گردید اول با ذکر اولویت سه کار ی(یا تصمیمی) که انجام نمی دادید (نمی گرفتید) و سپس سه کار (یا تصمیمی) که انجام می دادید (می گرفتید) را نام ببرید.
    1- هر حقیقتی رو نمی گفتم.
    2- به هر کس اعتماد نمی کردم.
    3- بعد از ازدواج سر کار نمی رفتم.
    1- ادامه تحصیل می دادم.
    2- در مدیریت مالی تغییر رویه می دادم.


    4- در زندگیتان بزرگترین مانع شما در برابر انجام اعمال مخاطره آمیز چیست؟
    ملاک شریعت و اخلاق و قانونه
    ممنون از سوالاتتون
    ویرایش توسط بی نهایت : پنجشنبه 06 اسفند 94 در ساعت 14:07

  8. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 06 اسفند 94), khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (پنجشنبه 06 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 06 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  9. #475
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام...

    وقتتون بخیر ؛

    اونطور که معلومه دو مهمون روی صندلی داغ هستند...

    آقای خاله قزی این هم سؤالات من از شما:



    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟
    2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟
    3- زندگی از نگاه شما؟
    4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)
    5- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟
    6- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟
    7- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟
    8- دلتون میخواد چجور زندگی داشته باشید؟
    9- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟
    10- چرا آدم دلتنگ میشه ؟
    11-توصیه به مجرد های تالار؟
    12- کسی رو تو زندگیتون دارید که راحت باهاش دردو دل کنید؟
    13- سخن و جمله ای که دوستش دارید....


    *** امیدوارم در تمامی لحظات زندگیتون موفق و پیروز باشید***

  10. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  11. #476
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    سؤال‌های بنده مشترک هستند و خوشحال می‌شوم که هم خانم بی‌نهایت و هم آقای خاله‌قزی پاسخ بدهند. فقط از رو دست هم تقلب نکنید…

    ۱- احوالتون خوبه؟


    ۲- در زمان‌های دور،‌ یک بنده خدایی روی نقطه‌ای از زمین علامتی کشید و گفت: این نقطه، مرکز جهان است! مردم پرسیدند: روی چه حسابی می‌گویی؟! پاسخ داد: اگر قبول ندارید، متر بردارید و اندازه بگیرید! خوب طبعا کسی نتوانست آن ادعا را نقض کند.
    آیا چون این ادعا نقض نشده، باید آن را بپذیریم؟


    ۳- یک بنده خدای دیگری آمد و گفت تمام کلاغ‌ها سیاه هستند! مردم پرسیدند: روی چه حسابی می‌گویی؟! پاسخ داد، من و همکارانم به مناطق زیادی سر زدیم و تعداد زیادی کلاغ را مورد مطالعه قرار دادیم. همه‌شان سیاه‌ بودند. پس تمام کلاغ‌ها سیاه هستند.
    آیا چون این ادعا نقض نشده، باید آن را بپذیریم؟


    ۴- تفاوت ثابت‌قدم بودن و کله‌شقی چیست؟


    ۵- اگر اسم عقاب رو عوض کرده و گاو بنامیم، آیا می‌توانیم بگوییم گاوها پرواز می‌کنند؟


    ۶- سه جعبه مشابه داریم. هر یک از جعبه‌ها دو محفظه دارند. برای هر محفظه درب تعبیه شده. در هر یک از محفظه‌های جعبه اول، یک کیوی قرار دارد. در هر یک از محفظه‌های جعبه دوم سیب قرار دارد. در یکی از محفظه‌های جعبه سوم سیب و در محفظه دیگر، کیوی قرار دارد.
    این جعبه‌ها را جلوی شما می‌گذارند. شما درب یک محفظه از یکی از جعبه‌ها را باز می‌کنید و می‌بینید در آن محفظه سیب است. احتمال این‌که میوه موجود در محفظه دیگرِ آن جعبه سیب باشد، چقدر است؟


    ۷- مزایا و معایب زندگی در روستا؟


    ۸- “بچه‌های مسجد” عموما چجوری هستند؟ ترجیحا سه چهار خط توضیح دهید.


    ۹- بین این‌ها انتخاب کنید. می‌توانید به هر بخش، گزینه‌های دیگری هم اضافه کنید (فقط بگنجه‌ )
    - دونالد ترامپ یا هیلاری کلینتون؟

    - اپل یا سامسونگ؟

    - دل یا قلوه؟

    - کتاب فیزیکی یا ای‌بوک (eBook)؟

    - گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس؟

    - کنون یا نیکون؟

    - بی‌سیم یا باسیم؟!

    - کله‌ پاچه یا رست ‌بیف؟


    ۱۰- تا حدی از بنده شناخت دارید. سؤالاتی که پرسیدم، چقدر به روحیاتی که از من سراغ داشتید، نزدیک است؟


    ۱۱- سؤالاتی که پرسیدم، چقدر به روحیات شما نزدیک بود؟


    متشکرم،
    موفق باشید.

  12. 5 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (جمعه 07 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 06 اسفند 94)

  13. #477
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام به همه دوستان خوب همدردی

    وای چه ذوقی کردم منم میتونم تو این تاپیک باشم همش میگفتم الان مثل تاپیک حال و احوال یاران
    من نمیتونم چیزی بنویسم.

    خب...از اقای خاله قزی عزیز سوالایی دارم ممنون میشم جواب بدین

    درود بر پدر مهربان تالار

    اقای خاله قزی چرا خاله قزی؟ وجه تسمیه خاله قزی رو میخوام. از اولی ک اومدم همدردی بی جواب مونده!!!

    اولین باری ک خانومتونو دیدید و در واقع اولین باری ک دل باختید کی بود؟ توصیف کامل لطفا اگه میشه

    هنوزم به همون اندازه روزهای اول ایشونو دوست دارید؟

    کنار خانومتون نشستید و خیره شدید به صورتشون، از خودتون میپرسید ایا واقعا راضی هستید؟یا فقط احساس راحتی میکنید؟ایا واقعا با فرد دیگری خوشبخت تر نمیشدید؟ایا واقعا ایشون همان نیمه گمشده شما هستند؟(این یکی رو از کتاب ایا تو همان گمگشته ام هستی تقلب کردم)

    راستی تو دوران تحصیل تقلب میکردین؟ یا به دوستاتون یواشکی جواب هارو میرسوندین؟چند دفعه لو رفتین؟

    اگر با خانومتون به اختلاف نظری برسید چطوری حلش میکنید؟

    تو خونه کی حرف اولو میزنه؟

    اگه تو اینده وقتی ایشالا مهدیه سادات خانوم دم بخت شد و بعد ی شازده ای رو انتخاب کرد ک
    180درجه با غلام مد نظر شما فرق داشت چی کار میکنید؟

    اگه خدایی نکرده خدایی نکرده بازم خدایی نکرده دیدید این غلام شما دلبندتونو اذیت میکنه، چطوری ادبش میکنید؟ مثل بزرگ اقا میبندینش به درخت و خونین و مالین و ....؟

    ی نصیحت پدرانه برای مجردین تالار از اونهایی ک به مهدیه سادات خانوم میخواید بگید ایشالا تو اینده

    ممنونم و در اخر ارزو میکنم همیشه کنار عزیزانتون شاد وسلامت زندگی کنید

  14. 5 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (جمعه 07 اسفند 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 06 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), باغبان (جمعه 07 اسفند 94)

  15. #478
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    سلام آقای خاله قزی

    اگر دقت می کردید سوالهای من برای دو شرکت کننده بود. اما حالا شما لطف کنید هم اون سوالها رو جواب بدید و هم این سوالها:

    انتخاب کنید:

    1- طرفداری از همسر یا دخترتون در بحث مادر ودختر؟
    2- قرمه سبزی یا پلو ماهی؟
    3- یک شب بی شام خوابیدن یا خسته کردن همسر برای پختن شام؟
    4- بررسی یک اختلاف اخیر زندگی مشترک روز عید و یا بیرون رفتن و خوش گذرونی در همون روز؟
    5- همراهی کردن ودنبال دخترتون بودن برای ادامه تحصیلش و یا دادن استقلال به دخترتون برای هر تصمیمی که بگیره؟
    6- تبدیل ماشینتون به مدل بالاتر و یا اضافه کردن یک وسیله منزل (مثل فرش)؟
    7- انتخاب هدفهای کوتاه مدت بر اساس اهداف بلند مدت و یا انطباق اهداف بلند مدت بر اهداف کوتاه مدت؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  16. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (جمعه 07 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), باغبان (جمعه 07 اسفند 94)

  17. #479
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط هلیاجون نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان خوب همدردی

    وای چه ذوقی کردم منم میتونم تو این تاپیک باشم همش میگفتم الان مثل تاپیک حال و احوال یاران
    من نمیتونم چیزی بنویسم.

    خب...از اقای خاله قزی عزیز سوالایی دارم ممنون میشم جواب بدین

    درود بر پدر مهربان تالار

    اقای خاله قزی چرا خاله قزی؟ وجه تسمیه خاله قزی رو میخوام. از اولی ک اومدم همدردی بی جواب مونده!!!

    اولین باری ک خانومتونو دیدید و در واقع اولین باری ک دل باختید کی بود؟ توصیف کامل لطفا اگه میشه

    هنوزم به همون اندازه روزهای اول ایشونو دوست دارید؟

    کنار خانومتون نشستید و خیره شدید به صورتشون، از خودتون میپرسید ایا واقعا راضی هستید؟یا فقط احساس راحتی میکنید؟ایا واقعا با فرد دیگری خوشبخت تر نمیشدید؟ایا واقعا ایشون همان نیمه گمشده شما هستند؟(این یکی رو از کتاب ایا تو همان گمگشته ام هستی تقلب کردم)

    راستی تو دوران تحصیل تقلب میکردین؟ یا به دوستاتون یواشکی جواب هارو میرسوندین؟چند دفعه لو رفتین؟

    اگر با خانومتون به اختلاف نظری برسید چطوری حلش میکنید؟

    تو خونه کی حرف اولو میزنه؟

    اگه تو اینده وقتی ایشالا مهدیه سادات خانوم دم بخت شد و بعد ی شازده ای رو انتخاب کرد ک
    180درجه با غلام مد نظر شما فرق داشت چی کار میکنید؟

    اگه خدایی نکرده خدایی نکرده بازم خدایی نکرده دیدید این غلام شما دلبندتونو اذیت میکنه، چطوری ادبش میکنید؟ مثل بزرگ اقا میبندینش به درخت و خونین و مالین و ....؟

    ی نصیحت پدرانه برای مجردین تالار از اونهایی ک به مهدیه سادات خانوم میخواید بگید ایشالا تو اینده

    ممنونم و در اخر ارزو میکنم همیشه کنار عزیزانتون شاد وسلامت زندگی کنید

    ببخشید اقای خاله قزی هول شدم تاش یادم رفت
    لطفا زحمت اینها رم بکشید

    تا حالا شده تو تربیت فرزند نظرتون درست عکس نظر خانومتون باشه؟چه موردی؟ چی کار کردید؟

    دلبندتون ازادانه خودش راهشو انتخاب میکنه یا طبق نظر خانواده پیش میره؟
    مثلا نوع حجابشو ؟دلتون میخواد محجبه باشه یا نه؟دقیقا چه حجابی؟

    اگه وایستاد تو روتون زل زد تو چشاتون ک من این لباسو میپوشم ک شما هم اصلا ندارید تو خانواده همچین چیزی چی کار میکنید؟

    اخریش قول میدم اخریش باشه
    از اون باباهای هستید ک خواستگار اومد بگید به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم به راه دورش نمیدم و الی اخر...

    با سپاس فراوان

  18. 5 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 06 اسفند 94), miss seven (جمعه 07 اسفند 94), mohamad.reza164 (جمعه 07 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), باغبان (جمعه 07 اسفند 94)

  19. #480
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مسافر زمان نمایش پست ها
    سلام

    سلام با اجازه آقای باغبان مدیر محترم تاپیک خارج از وقت تعیین شده جواب می دهم.
    سؤال‌های بنده مشترک هستند و خوشحال می‌شوم که هم خانم بی‌نهایت و هم آقای خاله‌قزی پاسخ بدهند. فقط از رو دست هم تقلب نکنید…

    ۱- احوالتون خوبه؟
    خدا رو شکر


    ۲- در زمان‌های دور،‌ یک بنده خدایی روی نقطه‌ای از زمین علامتی کشید و گفت: این نقطه، مرکز جهان است! مردم پرسیدند: روی چه حسابی می‌گویی؟! پاسخ داد: اگر قبول ندارید، متر بردارید و اندازه بگیرید! خوب طبعا کسی نتوانست آن ادعا را نقض کند.
    آیا چون این ادعا نقض نشده، باید آن را بپذیریم؟ خللی به نظم جهان که وارد نمی کنه من می پذیرم.


    ۳- یک بنده خدای دیگری آمد و گفت تمام کلاغ‌ها سیاه هستند! مردم پرسیدند: روی چه حسابی می‌گویی؟! پاسخ داد، من و همکارانم به مناطق زیادی سر زدیم و تعداد زیادی کلاغ را مورد مطالعه قرار دادیم. همه‌شان سیاه‌ بودند. پس تمام کلاغ‌ها سیاه هستند.
    آیا چون این ادعا نقض نشده، باید آن را بپذیریم؟ چون خودم کلاغی غیر از سیاه ندیدم می پذیرم.


    ۴- تفاوت ثابت‌قدم بودن و کله‌شقی چیست؟ کله شقی در کنار لجبازی می آید و معمولا پافشاری بر افکار و اعمال غلط به کار برده می شود. اما ثابت قدم بودن بیشتر در مورد استواری برای اهداف مثبت استفاده می شود.


    ۵- اگر اسم عقاب رو عوض کرده و گاو بنامیم، آیا می‌توانیم بگوییم گاوها پرواز می‌کنند؟ الان دو تا موجود داریم که اسمش گاو هست یکی خود گاو که پستاندار است یکی هم عقاب که تغییر نام داده پس نمی شه جمع بست چون گاو اولی با گاو دومی فرق داره باید بگی نژادی از گاوها که پرنده هستند پرواز می کنند.


    ۶- سه جعبه مشابه داریم. هر یک از جعبه‌ها دو محفظه دارند. برای هر محفظه درب تعبیه شده. در هر یک از محفظه‌های جعبه اول، یک کیوی قرار دارد. در هر یک از محفظه‌های جعبه دوم سیب قرار دارد. در یکی از محفظه‌های جعبه سوم سیب و در محفظه دیگر، کیوی قرار دارد.
    این جعبه‌ها را جلوی شما می‌گذارند. شما درب یک محفظه از یکی از جعبه‌ها را باز می‌کنید و می‌بینید در آن محفظه سیب است. احتمال این‌که میوه موجود در محفظه دیگرِ آن جعبه سیب باشد، چقدر است؟ 50 %


    ۷- مزایا و معایب زندگی در روستا؟
    مزایا : آب وهوا خوب - داشتن وقت آزاد - سادگی و دوری از تجملات - کنترل بیشتر روی تربیت فرزندان

    معایب : شناخته بودن در میان افراد در نتیجه فضول زیاد داشتن - درآمد پایین - کمبود امکانات آموزشی تحصیلی



    ۸- “بچه‌های مسجد” عموما چجوری هستند؟ ترجیحا سه چهار خط توضیح دهید.
    هدف گذاری شده هستند ، با برنامه ، منظم ، پیرو خط ولایت ، پر احساس و عاطفی ، پر هیجان و پر انرژی ، شاد و شوخ طبع . عموما بعد از ازدواج با همسرانشون دچار مشکل می شوند.


    ۹- بین این‌ها انتخاب کنید. می‌توانید به هر بخش، گزینه‌های دیگری هم اضافه کنید (فقط بگنجه‌ )
    - دونالد ترامپ یا هیلاری کلینتون؟ بابک زنجانی

    - اپل یا سامسونگ؟ سامسونگ

    - دل یا قلوه؟ جیگر

    - کتاب فیزیکی یا ای‌بوک (eBook)؟ کتاب فیزیکی

    - گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس؟ هیچ کدام

    - کنون یا نیکون؟کنون

    - بی‌سیم یا باسیم؟! با سیم

    - کله‌ پاچه یا رست ‌بیف؟ زبون و بنا گوش


    ۱۰- تا حدی از بنده شناخت دارید. سؤالاتی که پرسیدم، چقدر به روحیاتی که از من سراغ داشتید، نزدیک است؟ اگه بچه مسجدی باشید چون شوخ وشنگ هستند نزدیکه


    ۱۱- سؤالاتی که پرسیدم، چقدر به روحیات شما نزدیک بود؟ 40 درصد


    متشکرم،
    موفق باشید.

    از شما متشکرم .
    ویرایش توسط بی نهایت : جمعه 07 اسفند 94 در ساعت 11:07

  20. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 07 اسفند 94), miss seven (جمعه 07 اسفند 94), mohamad.reza164 (جمعه 07 اسفند 94), یاس پاییزی (جمعه 07 اسفند 94), مسافر زمان (سه شنبه 11 اسفند 94), باغبان (جمعه 07 اسفند 94)


 
صفحه 48 از 50 نخستنخست ... 8182838394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.