و در نهایت ، خانم بی نهایت سلام ... امیدوارم حالتون خوب باشه
۱ـ سال 1395 چندمین سالگرد چهارده سالگی شما خواهد بود؟
۲ـ سال 1394 تا اینجا برای شما چگونه گذشت؟
۳ـ سر سفره هفت سین 1394 چه آرزویی کردید؟برآورده شد یا نه؟ (البته تا اونجایی که موضوع شخصی نیست)
۴ـ اگه عید جایی برید مهمونی و از بد روزگار اون خانواده به دلایلی چون فقر و دست تنگی ،میوه و شیرینی و آجیل نداشته باشن تا از شما به عنوان مهمان پذیرایی کنند چگونه رفتار خواهید کرد؟... پشت سرشان چطور؟
۵ـ اگه این خانواده برای بازدید به خانه شما بیایند،آیا با اونا مثل بقیه مهموناتون برخورد خواهید کرد؟چرا؟
۶ ـ اگه روز اول عید یه مهمون سر زده و ناخونده براتون برسه و هنوز میوه و شیرینی برای پذیرایی از مهمان ها فراهم یا خریداری نکرده باشید ، چه عکس العملی از خودتان نشان خواهید داد؟
۷ ـ هدفتون از شرکت در صندلی داغ؟
۸ـ برای ایام نوروز برنامه خاصی رو تدارک دیدید یانه؟
۹ـ یک خاطره از عید سال گذشته برامون تعریف کنید
۱۰ ـ خاصیت عشق در چیست؟
۱۱ـ تا حالا بی نوبت و خارج از صف نون گرفتید ؟ چرا؟
۱۲ـ صفتی که خانم بی نهایت رو با اون میشناسند؟
۱۳ـ فکر میکنید مردم درباره شما چه فکری میکنند؟ اگه به دو سه مورد اشاره کنید ممنون میشم
۱۴ـ نظرتون راجع به پیک نوروزی.
۱۵ـ دوست دارید چند تا بچه داشته باشید ؟ پسر یا دختر؟
۱۶ـ تا حالا به خودتون دروغ گفتید ؟ چرا؟
۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید
۱۸ـ به کدام یک از موارد زیر بیشتر اعتقاد دارید؟چرا؟
اظهار روح ، طالع بینی ، تعبیر خواب
۱۹ ـ دوست داشتید چه کسی توی صندلی داغ شما شرکت کنه ؟
۲۰ ـ یک ترفند برای زندگی بهتر ؟
ممنون از پاسخگوییتون ... موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)