به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

موضوع: متاهل تنها

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 اسفند 94 [ 16:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-17
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    1,135
    سطح
    18
    Points: 1,135, Level: 18
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و ممنونم
    به چند وقتیه که این خانم سعی می کنه با محبت منو بکشونه سمت خودش.مخصوصا از زمان رهن اپارتمان مجردی...اما گاهی یه بام و دو هوا میشه.نمونه ش بهم زدن قضیه مهمانی....100 درصد سیاه نیست و 100 درصد هم سفید نیست.اما در بزنگاهها نیشش رو می زنه.
    مشکل دیگه هم خانواده پدری من شدن.اونو سعی می کنن تحویل نگیرن .البته من باهاشون زیاد صحبت کردم اما خواهرهام گوش مادرمو پر می کنن و یجورایی ما رو حذف کردن....!بچه ننه نیستم....عالم و ادم هم بهم پشت کنه دیگه مهم نیست....یکی از دوستان نظر داده بود که بگرد شاید صفت خاصی داری که دیگران باهات دشمن میشن یا جلوت گارد می گیرن.....هر چی گشتم همچین صفتی به اون پررنگی ندیدم.تو زندگیم دنبال پیشرفت بودم اونم نه به هر قیمتی و حالا انگار افتادم تو چاه....عرصه بهم تنگ شده.برای فرار از فکر و خیال حتی به درس خوندن برای فوق هم رو اوردم....اما بعدش می گم اخرش که چی!امنیت عاطفی ندارم و از هر چی مذهبم هست زده شدم.بنظر شما نداشتن امنیت عاطفی اینقدر باید مهم باشه؟حساس نبودم اما الان خلا دارم.

    - - - Updated - - -

    سلام و ممنونم
    به چند وقتیه که این خانم سعی می کنه با محبت منو بکشونه سمت خودش.مخصوصا از زمان رهن اپارتمان مجردی...اما گاهی یه بام و دو هوا میشه.نمونه ش بهم زدن قضیه مهمانی....100 درصد سیاه نیست و 100 درصد هم سفید نیست.اما در بزنگاهها نیشش رو می زنه.
    مشکل دیگه هم خانواده پدری من شدن.اونو سعی می کنن تحویل نگیرن .البته من باهاشون زیاد صحبت کردم اما خواهرهام گوش مادرمو پر می کنن و یجورایی ما رو حذف کردن....!بچه ننه نیستم....عالم و ادم هم بهم پشت کنه دیگه مهم نیست....یکی از دوستان نظر داده بود که بگرد شاید صفت خاصی داری که دیگران باهات دشمن میشن یا جلوت گارد می گیرن.....هر چی گشتم همچین صفتی به اون پررنگی ندیدم.تو زندگیم دنبال پیشرفت بودم اونم نه به هر قیمتی و حالا انگار افتادم تو چاه....عرصه بهم تنگ شده.برای فرار از فکر و خیال حتی به درس خوندن برای فوق هم رو اوردم....اما بعدش می گم اخرش که چی!امنیت عاطفی ندارم و از هر چی مذهبم هست زده شدم.بنظر شما نداشتن امنیت عاطفی اینقدر باید مهم باشه؟حساس نبودم اما الان خلا دارم.

    - - - Updated - - -

    سلام و ممنونم
    به چند وقتیه که این خانم سعی می کنه با محبت منو بکشونه سمت خودش.مخصوصا از زمان رهن اپارتمان مجردی...اما گاهی یه بام و دو هوا میشه.نمونه ش بهم زدن قضیه مهمانی....100 درصد سیاه نیست و 100 درصد هم سفید نیست.اما در بزنگاهها نیشش رو می زنه.
    مشکل دیگه هم خانواده پدری من شدن.اونو سعی می کنن تحویل نگیرن .البته من باهاشون زیاد صحبت کردم اما خواهرهام گوش مادرمو پر می کنن و یجورایی ما رو حذف کردن....!بچه ننه نیستم....عالم و ادم هم بهم پشت کنه دیگه مهم نیست....یکی از دوستان نظر داده بود که بگرد شاید صفت خاصی داری که دیگران باهات دشمن میشن یا جلوت گارد می گیرن.....هر چی گشتم همچین صفتی به اون پررنگی ندیدم.تو زندگیم دنبال پیشرفت بودم اونم نه به هر قیمتی و حالا انگار افتادم تو چاه....عرصه بهم تنگ شده.برای فرار از فکر و خیال حتی به درس خوندن برای فوق هم رو اوردم....اما بعدش می گم اخرش که چی!امنیت عاطفی ندارم و از هر چی مذهبم هست زده شدم.بنظر شما نداشتن امنیت عاطفی اینقدر باید مهم باشه؟حساس نبودم اما الان خلا دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرزاد12 تشکرکرده است .

    rayehe (شنبه 24 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.