دومی خیلی بهتر از اولب بود پخته تر بود.
بعدشم یادت باشه هیچوقت رفتار و گفتارت منوط به واکنش های شوهرت نباشه.اگرم ناراحت شد داد زد عصبانی شد شما باید اعتماد بنفست را حفظ کنی و شرایط را مدیریت کنی استرس و اضطراب خودت را توی این موقیعت های کنترل کنی واقعا سخته مخصوصا اولاش هم باشی بدتر ولی کم کم عادت میکنی و قویتر میشی.
انصافا خودت ببین الان آرامش بیشتری داشتی یا قبلت؟
یادت باشه مظلوم شدی خوب بود ناراحتی خودت را نشان دادی حرفت را هم زدی ولی اینجا یکم چاشنی سیاست زنانه رفتار میکردی خودت را لوس میکردی و میگفتی:ولی بازم هرچی شوهر عزیز و نازنینم بگه
کم کم شروع کن پله پله بری جلوتر سعی کن از همین روش در همه موارد استفاده کنی.
ایشالله که دیگه مسئله ای پیش نیاد راستی دوتا مقاله گذاشتم تیو بخش مهارت های ارتباطی حتما بخونش جالبه در مورد انتقاد کردن.
http://www.hamdardi.net/thread-41339.html#post404856
http://www.hamdardi.net/thread-41340.html#post404857
سعی کن ارتقاء بدی خودت را در بیان صحیح احساسات
http://www.hamdardi.net/thread-41054.html
مقاله بالا خیلی خوبه با دقت بخوان واقعا تاثیر گزاره
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)