
نوشته اصلی توسط
Mr DaNi
زندگی خودت و ایشون رو عذاب آور نکن.زندگی با این آدم برا شما عادی نخواهد شد.حالا هر چقدر میخوای تو مغزت درگیر باش.چقدر خانومارو میبینم که در کنار آقاشون هستن ولی حواسشون جای دیگس...
آقای دنی،
احساس خانمها در مورد ظاهر با آقایون متفاوته
می تونه تغییر کنه
اگر چهره ای براشون خیلی دافعه نداشته باشه ( همونطور که آنیتا جان گفتن) و حالت انزجار نداشته باشن
در اثر معاشرت و مراوده اگر اون فرد جذابیتهای اخلاقی و کلامی ( خانمها گوشی هستند) داشته باشه می تونن به فرد احساس پیدا کنند.
در مورد این خانم
اگر بعد از یکسال هنوز دودل هستن و نتونستن ظاهر این آقا را بپذیرن
شاید بهتر باشه برن مشاوره و تصمیم نهایی را با کمک مشاور بگیرن
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)