زندگی خودت و ایشون رو عذاب آور نکن.زندگی با این آدم برا شما عادی نخواهد شد.حالا هر چقدر میخوای تو مغزت درگیر باش.چقدر خانومارو میبینم که در کنار آقاشون هستن ولی حواسشون جای دیگس...
تشکرشده 449 در 170 پست
زندگی خودت و ایشون رو عذاب آور نکن.زندگی با این آدم برا شما عادی نخواهد شد.حالا هر چقدر میخوای تو مغزت درگیر باش.چقدر خانومارو میبینم که در کنار آقاشون هستن ولی حواسشون جای دیگس...
n@f@s (دوشنبه 19 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)