سلام
احتمالا به خاطر اینکه خانوادت مذهبی هستن و پوشش درستی دارن نسبت به پوشش خواهر یا مادرت گیر نمیدی
وگرنه اگه اهل تیپ زدن بودن و نگاه مردهارو بهشون میدیدی پاش که میرسید غیرتی هم میشدی
به نظرمن که کلا این رابطه اشتباهه اون خانم الان بیست و شش سالشه هرچی هم که زمان بیشتر میگذره احتمال یه ازدواج موفق براش کمتر میشه بهتره بیش از این وقت خودتو اون خانم رو نگیری اگه قرار بود تصمیمی بگیرید برای ازدواج توی این شش سال تصمیم میگرفتید
موفق باشید
یاعلی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)