جناب محمدرضا خان سلام
اولا من تازه یه هفتس با این سایت اشنا شدم و اتفاقا اون تایپکیو که میگی منم دیدم نمیخاد به حافظت فشار بیاری یه سرچ بزن پیداش میکنی ولی اون نمیدونم مال چند ماه یا چند سال پیشه که البته الان احتمالا دیگه نه شرایط منو داره نه همسن منه
دوما من کی گفتم از این که عاشقش کردم افتخار میکنم چرا حرف درمیاری از خودت #
واسه چی میخوام ازدواج کنم !!!! خخخ اخرالزمان مه میگن همینه
معیار خاستی ندارم فقط یکی رو میخام که مومن باشه تا اخرشم پام بمونه
دوما یه آشنایی با رفتار دخترا تو سنهای مختلف دارم ولی اگه کامل بود که تایپک نمیزدم
سوما من گفتم قرار ازدواج واسه چند ساله دیگس یعنی وقتی که اون درسشو تموم کنه منم وضعم بهتر شه تا اون موقع هم اگه نظرش عوض شد درسته من داغون میشم ولی خو نه خانی اومده نه خانی رفته چون من اونقد از خودم مطمئنم که دستم بهش نزنم
در ضمن خیلیها تو همین سن 13 ازدواج کردن الانم موفقن کی گفته حتما باید خونه بابا درس بخونه و دانشگاه بره تا موفق بشه البته بازم تکرار میکنم قرار ما واسه چند سال دیگه هستش
چهارما منظورم این بود که اخلاقم خشک نیست نه این که زندگی رو به مسخر بازی بگذرونم اتفاقا در مورد مسائل مهم خیلیم جدیم
پنجمأ انگار من باید به شما مشاوره بدم داداش من جنابعالی که عصبی تشریف داری کسی که مجبورت نکرده جواب بدی ولی من یه روانشناس خوب واست سراغ دارم خواستی بهت اسمشو میگم .
بای








علاقه مندی ها (Bookmarks)