به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    من این روزا انقد واسه خودم برنامه ردیف کردم که وقت نمیکنم به چیز خاصی فکر کنم.
    فکر ادم ممکنه هرجایی بره،ماییم که نباید بزاریم ادامه پیدا کنه.من وقتی بیکار میشم یهو فکاری منفی میاد تو ذهنم،ولی همونجا خندم میگیره..سعی میکنم بهش فکر نکنم.
    نتیجشو به وضوح دارم میبینم.وقتی ادم تو افکار خاص و بد خودش غرقه،انگار دوره از دنیا.
    قبلا یک موضوعی که پیش میومد،تا چند روز بهش فکر میکردم..مثلا وقتی خواستگاری رو که اصلا شرایطمو نداشت راه میدادم بعد میرفت خیلی بهش فکر میکردم.خداروشکر میکردم که نشده ها،ولی میگفتم خدا من دوست دارم خودم بگم نه!
    مشکلات من فقط تو اینا خلاصه نمیشد،این افکار چیزی نیست که خودش درما بوجود اومده باشه ،بنظر من اینا رو جامعه تو ذهن ما فرو کرده و ماناخواسته داریم پرورشش میدیم.
    من خودم چند روز نشستم فکر کردم.دیدم اوضاعی که دارم مطابق میلم نیست..خوشحال نیستم!
    خودمو بخدا نزدیک تر کردم.تمام ادمایی که بهم حس بد میدادن بدون توجه به تفکر اونا نسبت به خودم،براحتی از دایره ادمای دوست داشتنیم پرت کردم بیرون.حرف اونا دیگه برام اهمیتی نداره.
    باز خوبه کسی مسقیم بتو توهین نمیکنه.
    چند هفته پیش داشتم با دوستام شوخی میکردم،یهو یکی از بچه ها گفت من یک پسرخاله دارم عاشق من بوده(خودش خوشگله و ازدواج کرده یک ساله)حالا میگه من زن خوشگل نمیخوام،میخوای معرفیت کنم؟
    اونجا واقعا بهم برخورد.با خودم فکر کردم من چکار کردم که این خودش اجازه داده جلوی جمع بهم توهین کنه؟اونجا خندیدم گفتم عه پس نمیتونی منو معرفی کنی چون من معیار مهم اونو ندارم!بعدشم دیگه خودمو بهش نزدیک نکردم.
    دیگه هم به حرفش فکر نکردم.چون اون ادم دیگه برام مهم نیست.تو خیلی از من بهتره اوضاعت عزیزم
    هیییچ کسی تو دنیا ارزش اینو نداره حتی یک لحظه خودمو بخاطرش ناراحت کنم

  2. 3 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    shkb (سه شنبه 08 دی 94), نیکیا (چهارشنبه 09 دی 94), صبا_2009 (سه شنبه 08 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 95, 07:44
  2. ترس از مورد پسند واقع نشدن
    توسط golemordab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 21 دی 92, 01:38
  3. میترسم خواستگارم منو نپسندیده باشه!
    توسط sara 65 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 00:44
  4. چطور می تونیم بفهمیم که خواستگار واقعاً پسندیده ؟
    توسط kooch2000 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 14:28
  5. تحلیل روانى عُجب و خودپسندى
    توسط فرشته مهربان در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 88, 12:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.